Demo Almelo 15-12-2010

Rrg jammer dat ik er niet bij kon zijn, moest werken.
Dit jaar wederom bij Harings bestelt. Dit jaar voor het eerst een paar royal producten bestelt. Zijn er nog mensen die het gefilmd hebben?

Wel vondt ik vreemd dat pot beautiful leaves niet mocht worden afgestoken vanwege veiligheids eisen.
Er zaten wel een paar mooie producten bij.

De cake Beautiful Leaves mocht helaas niet afgeschoten worden vanwegen het 30mm tubes heeft en vereist dus 60meter afstand.

Hier het filmpje van de Beautiful Leaves voor de liefhebber.

Hij is hier op het forum al wel vaker geplaatst. Mooi ding!

Laatst bewerkt:
De cake Beautiful Leaves mocht helaas niet afgeschoten worden vanwegen het 30mm tubes heeft en vereist dus 60meter afstand.

Ja toen ik dat hoorde :angry: Echt wat een kul. En dan te bedenken dat waaiers die boven het publiek knallen (aan de linkerkant vh schietveld) wel mogen en je in de straat er bijna met je neus bovenop staat.
Tja... kan wel een heel betoog houden maar heb me voorgenomen om in vervolg maar even diep adem te halen.
Respect voor alle vuurwerkers die met de kromme regelgeving in NL te maken hebben.

Maar de demo was trouwens top (op de koude tenen na dan)!
De waaiers van Royal zijn toch wel erg goed hoor!
Dat geldt ook voor de overige producten van de Red Factory en Royal Garden collectie.
De Space Shooters waar ik wel wat van had verwacht, stelde mij teleur. Leuke salutes er tussendoor maar dat was dan ook alles.

Gevoel in mijn handen en voeten is nu ook weer terug. Wat was het koud..... de sleutels zouden vastvriezen. Heb na de demo 1 bekend en verkleumd gezicht gezien.
De waaiers van Royal zijn echt pareltjes. Je gaat erheen met een wishlist, van wat je wilt bestellen, en spreekt af om alleen goed op te letten bij deze potten en verder te genieten.

Heb je aan het eind van de demo bijna overal ineens een kruisje staan......

Finale was top, vooral het oneindige deel met de Silver Willows.

Back
Bovenaan