Demo 18-12-2007 Deventer

Was vandaag nog bij deze dealer folders zaten nog in een doos :p. Ze krijgen dit jaar als het goed is weer dvd's (Proffessional Style) volgens de verkoper als ze er zijn kan je ze bij de demo meteen meenemen. :bye:

Hij heeft het over de demoshow van gisteren, in Colmschate. Werd inderdaad niks omgeroepen dus eigenlijk niks waard voor de consument.

Show op het vuurwerkplein (deze dus) zal wel beter in mekaar zitten :bye:

Hij heeft het over de demoshow van gisteren, in Colmschate. Werd inderdaad niks omgeroepen dus eigenlijk niks waard voor de consument.

Show op het vuurwerkplein (deze dus) zal wel beter in mekaar zitten :bye:

Dan had hij even de moeite moeten nemen om verder te kijken,want dan hij het in dat topic kunnen zetten.Dit slaat natuurlijk nergens op.:frusty:

Ja sorry zat in verkeerde topic te kijken :bonk:

morgen is deze demo en de afsteeklijst ziet er niet verkeerdt uit :bye:

Laatst bewerkt:
Yup leuke demo, mooi met elektrische ontstekingen geschoten, erg netjes!

Pluspunten:

Dynasty is en blijft gewoon mooi spul en (meestal) voor een schappelijke prijs.

Minpunten:

Ferro

Zegt genoeg denk ik :bye:

Het was inderdaad een leuke demo waarbij de artikelen per drie elektrisch werden geschoten.

Mijn favoriet is de Panter van Dynasty Collection.

Heerlijke demo alles ging per 3 op 1 naar :)

Pluspuntjes :

1. Netjes verzorgdt.
2. Afstekenlijsten uitgedeelt.

Minpuntjes :

1. Monster trio bij 1 gingen er een paar schoten op de grond af waardoor er alvast 1 panter af ging.

Ik had het gefilmt maar me kwaliteit was "bagger" te noemen dus heb hem verwijdert :cool:

Ps. Ik zou van de week nog wel even langs gaan bij deze dealer om te kijken of de dvdtjes er dit jaar weer zijn :)

Als ze er zijn zou ik hem wel even voor jullie online zetten :bye:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan