Delta Fire V100-1870

Tatanka

VWC lid
Artikelnummer: 82071
Artikelnaam: Delta Fire V100-1870
Bruto Gewicht: 15kg
Netto kruitgewicht: info volgt
Aantal schoten: 100sh
Effectomschrijving:
Max. tube diameter: 30mm
Kartoneenheid: ..
Verkoopprijs: C.a 129,99-149,99

12770_41266_1280x1280.jpg

Laatst bewerkt:
Wat een ding zeg, dikke dahlia's, tourbillion effecten, spinning tails en mega boeketten met name aan het eind.
Ziet er zeer goed uit, hopelijk zien we die ook in NL.

Prachtige box dit!!.Zouden ze het licht hebben gezien, zal wel een flinke prijs worden ben ik bang!!

Moet natuurlijk nieuw in 2020 zijn titel!!

zo dan. dit is een mooie bak. Normaal sla ik Nico altijd over:D ben blij dat ik deze gezien heb. blijkbaar kunnen ze het dus toch wel:D Nou nog de prijs afwachten en waar die overal te koop word aangeboden.

Hele gave box dit zeg, die mogen ze ook wel hier in NL op de markt brengen. Effecten zijn echt gaaf en goed uitgevoerd.

Dat ziet er serieus goed uit zeg! Aantal hele vette effecten, benieuwd waar deze box verkrijgbaar gaat zijn, wellicht de moeite waard om een ritje te maken.

Inmiddels word deze in Duitsland aangeboden bij een shop in Wuppertal voor de prijs van € 146,95
Aardig aan de prijs maar wel een bijzonder mooie box.

Inmiddels word deze in Duitsland aangeboden bij een shop in Wuppertal voor de prijs van € 146,95
Aardig aan de prijs maar wel een bijzonder mooie box.

Inderdaad aan de prijs, maar als dit productie is dan is het vergeleken met Funke zeker marktcomform. Ik vind dit zelfs dikker dan een Funke bak.

Dat is nu nog mijn enige twijfel, bij Funke weet je dat de
Beelden en de straat identiek zijn. Nico zal zich hierin nog
Moeten bewijzen..maar dat de box prachtig is dat lijkt me duidelijk.
Inderdaad aan de prijs, maar als dit productie is dan is het vergeleken met Funke zeker marktcomform. Ik vind dit zelfs dikker dan een Funke bak.

Laatst bewerkt:
De Delta Fire serie is ook bij een zekere winkel in Osnabruck besteld:wink:.

Als ze binnen komen worden ze vrij gegeven, prijs van deze box ligt aldaar op 129.99 euro.

https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?53786-Oversized&highlight=oversized

Deze box hebben wij in Nederland ook al een tijdje in de vorm van de Oversized van Cafferata Showtime lijn :)
Zo zie je maar hoe veel verschil een goede film maakt. Kende die van showtime nog niet (kijk er meestal niet naar omdat ik het overpriced vind) moet wel zeggen dat op de film van Nico deze wel heel gaaf is, hopelijk komt die nog op een demo ergens.

N.B. Ook in het oosten des lands verkrijgbaar voor 130 euro nu

Waar heb je de productiefilm gezien?

Ik denk dat MasterBsc refereert naar de straatfilm in het topic van de Cafferata Oversized.

Deze Delta Fire V100-1870 verkrijgbaar bij Holten voor €130. Met nog een leuke freakactie daar lijkt het mij zeker het overwegen waard om deze box te halen. Echter hoop ik dan inderdaad dat deze Nico versie niet zo uitpakt als de Cafferata Oversized. Ik neem wel aan dat dit niet zomaar een omlabeling is en we uit kunnen gaan van Duitse degelijkheid. Fingers crossed.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan