Delirious Bastard

Nu kun je voor het zelfde geld 44 lontjes aansteken en heb je lekker de hele avond door een voorraad cakejes om weg te stoken! Dat zou in ieder geval mijn redenatie zijn voor zo'n aantal cakes.

Nu kun je voor het zelfde geld 44 lontjes aansteken en heb je lekker de hele avond door een voorraad cakejes om weg te stoken! Dat zou in ieder geval mijn redenatie zijn voor zo'n aantal cakes.

Dat zeker, voor degenen die goedkoop willen knallen is dit ideaal natuurlijk.
Ik hoop dat dit te duur is voor de jeugd om te misbruiken, maar goed genoeg is voor de welwillende jeugd om er plezier van te hebben. Hoewel ik zelf verwacht dat dit maar een deel van het verbod op gaat vangen, en dat de illegale handel toe gaat nemen. Maar dat terzijde.

China Red, is er al een filmpje van deze cake?

Ik denk niet dat een video nodig is. Uit de omschrijving maak ik op dat dit letterlijk de Cool Bastards zijn. Prijstechnisch dus identiek aan de bulkpacks, enkel minder lontjes aan te steken. Als je toch flink wilt knallen, best een goede keuze!

Enkel is het afwachten waar de andere importeurs mee komen. Kan me toch niet voorstellen dat enkel China Red in het gat van knalvuurwerk springt...

Dat zeker, voor degenen die goedkoop willen knallen is dit ideaal natuurlijk.
Ik hoop dat dit te duur is voor de jeugd om te misbruiken, maar goed genoeg is voor de welwillende jeugd om er plezier van te hebben. Hoewel ik zelf verwacht dat dit maar een deel van het verbod op gaat vangen, en dat de illegale handel toe gaat nemen. Maar dat terzijde.

.

Laatst bewerkt:
Deze staat ipv 44x op het lijstje nu 125x erop omdat de magic moments van pangu niet meer leverbaar zijn

:rolleyes:

Gewoon nieuwsgierig: wat ga je met 125 delirious bastards doen? Een mooi doorlontproject of iedere 4 minuten 1 cake aansteken binnen de toegestane afsteektijden?

En heb je nog meer van dit soort 'bulk aankopen', of is het alle ballen op deze bastards?

:rolleyes:

Gewoon nieuwsgierig: wat ga je met 125 delirious bastards doen? Een mooi doorlontproject of iedere 4 minuten 1 cake aansteken binnen de toegestane afsteektijden?

En heb je nog meer van dit soort 'bulk aankopen', of is het alle ballen op deze bastards?

Ik denk een escalatie finale.

2,50. Prima prijs toch. En zoals gezegd, je kan met elke cake gaan schieten. Is veel minder anoniem dan een enkelschots buisje. Maar ja, waar hebben we het over. vuurwerk is er niet om mee naar anderen te schieten of gooien. .

Back
Bovenaan