Delicious Thunder

Hoe werkt de actie op de site? Als ik er 2 in de winkelwagen doe, dan blijven de kosten 50,- eur ipv 25,-

Die prijs van 50 euro klopt dan gewoon lijkt me?
1 kost 25 euro maar je krijgt de speciale er gratis bij.
Dus ald je deze twee keer besteld moet je 50 betalen en krijg je 4 cakes.
2 'normale' en 2 speciale.

Nog niet geschoten op een demo? jammer, lijkt me een afrader te zijn net als de secret salute van 2012 anders werd die wel geschoten..

Nog niet geschoten op een demo? jammer, lijkt me een afrader te zijn net als de secret salute van 2012...

De overtuiging straalt er vanaf, maar waarop je dit baseert is mij compleet onduidelijk. Mij lijken twee 36 schots knalblokjes voor €25 een zeer redelijk aanbod waarvan een lekker alles er tegelijk uitschiet. Ik ben ook benieuwd naar een demo filmpje, maar dat blijft afwachten. Tot die tijd: "Iedereen is onschuldig, tot het tegendeel bewezen is" oftewel geen negatief oordeel fellen over deze cakes totdat dit aan te tonen valt!

Nog niet geschoten op een demo? jammer, lijkt me een afrader te zijn net als de secret salute van 2012 anders werd die wel geschoten..

Deze vergelijking gaat natuurlijk helemaal nergens over.
Wat maakt deze cake een afrader als hij nergens geschoten is?

Zou zelfde zijn als iemand zegt dat deze geweldig is omdat Rubro veel geweldige producten heeft.

Als je iets post, kom dan ook met onderbouwende kritieken.

Ik heb op de demo film geluisterd en ik vind het zacht knallen en dat voor een sample product ook nog..
productie zou wel totaal minder zijn dus..
Dat is mijn mening..

Ik heb op de demo film geluisterd en ik vind het zacht knallen en dat voor een sample product ook nog..
productie zou wel totaal minder zijn dus..
Dat is mijn mening..

Dus je hebt de cake niet zelf gezien/gehoord maar enkel van een filmpje?
Heb je dit topic goed door gelezen?
Want iedereen die erbij was, was dik tevreden over dit product.

Ieder product staat opzich, vergelijk producten dus ook niet met elkaar.

Weet iemand toevallig of dit enkel een voorverkoop actie is of dat deze tijdens de losse verkoopdagen ook per set verkocht wordt?
Ik denk eerlijk gezegd van wel maar dacht toch ff vrage ;-)

Weet iemand toevallig of dit enkel een voorverkoop actie is of dat deze tijdens de losse verkoopdagen ook per set verkocht wordt?
Ik denk eerlijk gezegd van wel maar dacht toch ff vrage ;-)

er zullen vast dealers zijn die hier geld mee gaan proberen te verdienen ,om ze dan per stuk te verkopen.

maar ik denk als je ze bij een goeie "bekende" vuurwerkwinkel koopt , je er zowiezo 2 krijgt:wink:

--pyro99:bye:

Ook op dezelfde demo gezien en het is een fantastisch knalblok! Ik vond de klappen zeer goed te noemen voor de prijs en het tempo vind ik ook mooi gedaan in deze cake. Eerst een voor een en dan lekkere salvo's. Ik ga ze zeker nog proberen te scoren voor overdag en de vooravond! Mijn filmpje houden jullie nog te goed.

Ik ben zeer te spreken over de knallen van dit blokje zoals ik hierboven al zei. Ook vind ik de normale cake al een lekker tempo hebben dus dan gaat het met die final edition wel goed komen.

Filmpje het mooist in HD:

Mooi product zeg en voor 25euro denk echt een topper.
De gewone versie heeft ook een leuke finale met 2x een salvo.

Hoe verhouden de knallen van deze pot zich met andere salute cakes, zoals bijvoorbeeld de silver salute?

Hoe verhouden de knallen van deze pot zich met andere salute cakes, zoals bijvoorbeeld de silver salute?

De 'nieuwe'secret salute zat denk ik aardig op hetzelfde niveau. De Silver Salute ging een stukje harder/doffer tijdens de demo gister. Verder zijn er geen salute cakes geschoten.

'k heb hem hier staan en even van binnen uit beken voor de geïnteresseerden.

De normale versie heeft eerst 3 rijen met normaal lont (het rustige tempo op de filmpjes). De laatste 3 rijen (de salvo's) bevatten roselont en zijn met normaal lont met elkaar verbonden. Dus 6x overgang rose lont 1 keer overgang normaal.

De Finale edition bevat enkel rose lont. Dus deze schiet aan een stuk door 36 shots.

Dus zal een rapid fire zijn, net als Wolff's White Thunder; leuk! Wel balen dat er geen reservelont aan zit...wordt nog frunniken en timen dus...

Back
Bovenaan