Delft vuurwerk demo 2015

basje1987

VWC lid
Stad/dorp: Delft
Datum: 19-12-2015
Tijdstip: 20:00
Schietbedrijf: nb
Max. kaliber: nb
Bijzonderheden: zena, Vuurwerktotaal en vuurwerkmania dealer
14102015141247VuurwerkshowDelft_370_247.jpg

Schietlijst van deze demo.

1 hff Freakshow
2 burn it matrix
3 xtreme dreams
4 vw mania werewolf
5 vw mania aftershock
6 vwt special gift
7 freestyle radicale
8 barely legal gold control
9 barely legal salute report
10 vw mania the lucifer
11 burn it Massive
12 xtreme gold rush
13 xtreme xplosion
14 hff doublé gold box
15 burn it the big five
16 vw mania so what box
17 zwarte cross knalpot
18 hff cakebox
19 barely legal extreme salute
FINALE!!!

Ik heb er weer zin in en de lijst ziet er prima uit lijkt mij.

Vanavond bij deze demo geweest. Zijn leuke producten geschoten, vond de Massive heel mooi (had hem nog niet eerder live gezien) en de zwarte cross knalpot was heel indrukwekkend. De finale was heel vet. Nog niet veel eerder meegemaakt zo een geweld tijdens een finale tijdens een demo. Weet iemand welke knalcake aan het einde van de finale werd geschoten?

Volgend jaar alleen even iets regelen met de overkant van de winkel want daar stond het publiek er te dicht op dus dat moest eerst geregeld worden dat die op afstand stonden voordat de demo kon starten.

Zo die zwarte cross knalpot was echt een topper, hele harde klappen en grote goed gevulde boeketten en dan laatste salute salvo wat een dreunen.
Dan natuurlijk de massive die misschien wel de grootste boeketten van de avond had.
En natuurlijk ter afsluiting een prachtige finale!

Inderdaad slecht geregeld qua afstand en afscherming. Je kon aan twee kanten van het water kijken maar aan de overkant van de winkel mocht niet gestaan worden, dit hadden ze beter af kunnen zetten.

Zo die zwarte cross knalpot was echt een topper, hele harde klappen en grote goed gevulde boeketten en dan laatste salute salvo wat een dreunen.
Dan natuurlijk de massive die misschien wel de grootste boeketten van de avond had.
En natuurlijk ter afsluiting een prachtige finale!

Inderdaad slecht geregeld qua afstand en afscherming. Je kon aan twee kanten van het water kijken maar aan de overkant van de winkel mocht niet gestaan worden, dit hadden ze beter af kunnen zetten.

Ik kon zelf helaas niet aanwezig zijn maar de overkant is toch gewoon een openbare doorgaande weg ( Calvé brug )? aannemende dat het op die locatie was....
Straten afsluiten lijkt mij een taak van de gemeente die in de vergunning afgesproken is

Ik kon zelf helaas niet aanwezig zijn maar de overkant is toch gewoon een openbare doorgaande weg ( Calvé brug )? aannemende dat het op die locatie was....
Straten afsluiten lijkt mij een taak van de gemeente die in de vergunning afgesproken is

Ja klopt dat het een openbare weg is maar er mocht niet langs het water geparkeerd worden en we werden bij de muur weggestuurd die aan die weg ligt anders mocht er niet begonnen worden. 10 meter verderop staan was wel prima.....
Ook werden er soms fietsers tegengehouden maar auto's mochten wel door rijden. Heel slecht geregeld.

Hoe waren de Werewolf en Aftershock van Vuurwerkmania?!

Van wat ik me van de werewolf kan herinneren was dat het mooie grote boeketten waren.
De aftershock vond ik een beetje tegen vallen, schoten waren wel oke maar toch jammer dat er niet iets van een ti boeketje bij zat. Het waren rode lichtkogels die bij de knal nog een rode ster wegschoten.

Hoe waren de Werewolf en Aftershock van Vuurwerkmania?!

Ik heb veel gelezen over de Werewolf en ik heb hem gister voor het eerst live gezien. De effecten waren goed uitgewerkt. Prachtige glitter willows afgewisseld door een crackling willow/crackling palm. De cake heeft geen finale, maar voor 15euro zou ik hem zeker meenemen.

De Aftershock was leuk, maar naar mijn mening niet overweldigend. Hij kost bij Vuurwerkmania Delft 15 euro en daarvoor kan je hem zeker meepakken.

Tijdens de demo werd ook de Matrix van Vuurwerktotaal geschoten. Deze vond ik beter dan de Aftershock. De Matrix klapte harder en had goed uitgevoerde titanium boeketten.

Back
Bovenaan