Defqon 2013

Hier de beide aftermovie's in betere kwaliteit!
Vooral op zondag was vet met die knalmines, stond toen ook bijna helemaal vooraan.
Zaterdag:
Zondag:

Dat dacht ik zaterdag ook al dat die er tussen zaten. Bekend wie dit geschoten heeft?
Trouwens wel jammer dat de zaterdagshow matig was. Vond ik in ieder geval.

Dat dacht ik zaterdag ook al dat die er tussen zaten. Bekend wie dit geschoten heeft?
Trouwens wel jammer dat de zaterdagshow matig was. Vond ik in ieder geval.

Ben ik niet helemaal met je eens zeker de licht/laser show was echt goed. Kijk maar naar rond de 1 minuut. Ook het vuurwerk was wel goed alleen viel het me wel op dat het telkens tijdens de climax gewoon volle bak schieten was en niet echt op de muziek maar dit maakt als je er zelf tussen staat niet echt uit. Op 5:30 is wel erg vet vind ik.

Wat betreft de zondag vond ik het zelf ook wel leuker vooral door de knalmines. Alleen vond ik het wel iets te kort en had eigenlijk gehoopt dat gunz for hire zou afsluiten maar dat heeft meer met muziekeuze te maken :p.

Vond het ook maar matig, maar ja dat is helaas al ingezet sinds DefQon weg is van Almere strand. Miste een spectaculair element, vorig jaar was er dat grote logo van Q-Dance bijvoorbeeld.

Back
Bovenaan