Definitieve programma "opendag Leslivuurwerk" 3 september 2011.

ylke

VWC lid
16:00: ontvangst / koffie aan de edisonstraat te Lichtevoorde.

16:30 - Presentatie Jasper Groeneveld. topics:

- Ons bedrijf

- Productie in China

- Producten 2011

- Marketing en commercie

17:15 - Opdelen in kleinere groepen

- rondleiding door showroom

- Korte brainstormsessie per groep

18:30 - Daarna door naar de bunkers. Rondleiding in kleinere groepen.

19:30 - eten.

21:30 - Schieten op eigen terrein van Lesli vuurwerk.

afsluitend gezellig gezamelijk wat drinken.

Adres: LESLI B.V. | Edisonstraat 20 - 7131 PB Lichtenvoorde

Tevens wil ik nog iets belangrijks medelen, er zal tijdens de opendag een wens van een jongentje van 5 jaar door de "doe de wensstichting"worden voldaan.
Het 5 jarig jongentje is een groot liefhebber van alles wat met vuurwerk te maken heeft, en Lesli vuurwerk wil graag aan deze wens voldoen en heeft het jongentje met zijn ouders/familie uitgenodigd om mee laten genieten van deze dag met een grote groep vuurwerkliefhebbers.

Wil tevens hierbij ook Lesli vuurwerk bedanken dat ze bereid zijn om dit voor ons ( vuurwerkliefhebbers) te organiseren.

*mochten er nog vragen dan kan je mij een pm sturen.

Laatst bewerkt:
Programma ziet er super uit!
Natuurlijk ook prachtig dat Lesli dit samen met de Doe een Wens Stichting doet voor het kleine mannetje! Super!

Ik heb er ontzettend veel zin in mensen:)

Wat een fantastisch programma.
En al helemaal toppie voor dat jongetje.
Ik hoop dat hij het hardstikke naar zijn zin heeft!
En Marco en Lesli en alle andere mensen die dit mogelijk maken hardstikke bedankt!
Mannen ik zie jullie daar heb er zin in!:D

Laatst bewerkt:
Programma ziet er erg gelikt uit Marco.
Ook erg mooi om te zien dat 'stichting doe een wens' er bij is, dat zal een hele ervaring worden voor die knul.

Marco, alle credits naar jou voor het vele werk wat je hierin hebt gestoken.
Bedankt.

Ik heb al eens eerder aanwezig mogen zijn bij een "Doe een wens actie" en geloof me, de lach op het gezicht of alleen al de twinkeling in de ogen van zo'n mannetje en natuurlijk zijn familie is echt onbetaalbaar!! Fantastisch dat Lesli daar ook nog eens aan meewerkt.

En uiteraard Lesli en Marco bedankt voor alle inzet tot nu toe, het wordt fantastisch!!

ik heb er ook zin in,Programma ziet er prima uit. :cool:
hopen op goed weer,maar we gaan er zeker een leuke dag van maken.
mooi zo,n grote groep vuurwerkliefhebbers. :)
Lesli en Marco alvast bedankt.

Heel jammer dat ik deze dag aan me voorbij moet laten gaan. Ik wens bij deze iedereen veel plezier en geniet van alles wat er gebeurd. Complimenten aan VWC dat ze dit mogelijk hebben gemaakt

Gaat een mooie dag worden! :thumbsup: alvast bedankt voor de organisatie en gastvrijheid!

Opmerking: om half negen al vuurwerk afsteken? :shocked: Dan is het nog licht! Ik hoop dat het pas na negenen de lucht in gaat (als de vergunning dat toelaat).

Gaat een mooie dag worden! :thumbsup: alvast bedankt voor de organisatie en gastvrijheid!

Opmerking: om half negen al vuurwerk afsteken? :shocked: Dan is het nog licht! Ik hoop dat het pas na negenen de lucht in gaat (als de vergunning dat toelaat).

Bedankt voor je oplettendheid DS, vergeten aan te passen is reeds gebeurdt, schieten is om 21:30 uur s'avonds.

Ik mag dan wel niet kunnen komen (ben bij de havendagen) toch wil ik even mijn complimenten uiten aan VWC (Met name Marco natuurlijk.)
Echt weer een top progamma! Ik denk dat er weer een hoop nagepraat zal worden.

Tevens is het geweldig Lesli meedoet aan de actie van stichting 'doe een wens'' en zo iemand help.

Helaas heb ik mij af moeten melden vanwege mijn werk! Ik wens jullie allen heel veel plezier! Ik zal helaas genoegen moeten nemen met jullie verhalen en filmpjes!!!

jeej, ben ik niet meer de jongste!:D

nee, die jongen gaat het heel leuk hebben met ons(hoop ik):p

tot over een week of 2 iedereen:)

Dit ziet er super uit en wat mooi dat dit mannetje hierbij aanwezig mag zijn.
Zal een mooie dag voor iedereen worden, heb er zin in...

Back
Bovenaan