Deep Trouble [Uitloop]

nemmie

VWC lid
Artikelnummer: 5024
Artikelnaam: Deep Trouble
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 493 gram
Aantal Schoten: 49
Effectomschrijving: 49 shots cake een topper uit de China Red collectie met 4 verschilende uitwerkingen.Prachtige gouden brocades met rode en groene glitter, blauwe sterren en rode staarten met cracklingregen in een perfect tempo.
Tijdsduur: + / - 45 seconden
Stijghoogte: 35meter
Richtprijs: € 59,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Klinkt allemaal goed, maar ik had iets lagere prijzen verwacht. Valt me wat dat betreft een beetje tegen.

Klinkt allemaal goed, maar ik had iets lagere prijzen verwacht. Valt me wat dat betreft een beetje tegen.

Je weet toch dat je in ons land nooit te lage prijzen moet verwachten ;) de effecten van deze cake spreken mij wel aan. khou deze in de gaten, ben benieuwd.

Erg mooie cake, maar deze is precies hetzelfde als de Nakin Fire. Hij kost alleen het dubbele, maar natuurlijk ook dubbel zoveel shots. Ook hetzelfde als de Power of Gold zie ik nu.

Hij was echt super! Ik had hem gratis gekregen bij mijn bestelling en wat was deze goed zeg. Toen ik de tweede verkoopdag in de winkel stond was hij ook al uitverkocht dus dat betekent dat er toch aardig veel vraag naar was. Hij bleef maar doorgaan met de mooiste boeketten eruit te pompen in een lekker hoog en constant tempo. En vervolgens die willow finale met crackling is helemaal mooi, want die bleef erg lang hangen. Zeker een aanrader voor het einde van het jaar!

Hij was echt super! Ik had hem gratis gekregen bij mijn bestelling en wat was deze goed zeg. Toen ik de tweede verkoopdag in de winkel stond was hij ook al uitverkocht dus dat betekent dat er toch aardig veel vraag naar was. Hij bleef maar doorgaan met de mooiste boeketten eruit te pompen in een lekker hoog en constant tempo. En vervolgens die willow finale met crackling is helemaal mooi, want die bleef erg lang hangen. Zeker een aanrader voor het einde van het jaar!

heb nog na zitten denken om deze erbij te nemen, en als ik dit zo lees heb ik toch een beetje spijt dat k hem er niet bij heb genomen.
eind dit jaar toch maar wel denk ik.

heb je er toevallig een straat filmpje van gemaakt?

Nee, jammer genoeg niet.
Ik film veel, maar tijdens O&N wil ik meer van het vuurwerk genieten door het echt te zien dan door het scherm van mijn camera:p. Ik vind het ook jammer dat ik hier geen filmpje van heb want hij was echt verdomd goed! Heerlijk mooie en grote boeketten. Zoals ik al zij zeker een aanrader!

Op het filmpje van RaideR is het erg goed te zien wat voor een klasse bak dit is! En zo zie je ook maar weer dat je geen 15gram per schot nodig hebt om mooie, grote en volle boeketten te kunnen maken. En dan die finale is echt helemaal top.
Ik zeg het nog maar een keer: Gewoon een TOP product van ChinaRed!

Natuurlijk wordt hij dit jaar weer verkocht, ik heb er nog genoeg op voorraad en de andere China Red verkooppunten in december ook.

Oke bedankt voor de info.
ik ga er trouwens niet van uit dat ze zo'n top product er na 1 jaar al uit gaan gooien. deze bakkie wil ik echt live meemaken.

Ja, mocht best tientje (of 2) goedkoper. Shanghai Detonator is ook 'gewoon' €50 en dan ga ik toch liever voor dat spektakel. Met een klein budget koop je niet twee van die dure maar wonderschone cakes. Want mooi is deze ook absoluut!

Back
Bovenaan