Deep Impact [Uitloop]

menjoh

VWC lid
Artikelnummer: 1202
Artikelnaam: Deep Impact
Bruto Gewicht: Info volgt
Netto Kruitgewicht: Info volgt
Aantal Schoten: 16
Effectomschrijving: Groen, rood en stroboscoopeffect
Tijdsduur: Info volgt
Richtprijs: Van €9,99, voor €4,99

1202-Deep-Impact-logo.jpg

Te koop bij www.zenavuurwerk.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
dit is weer zo n nieuw product dat gelijk al tegen een laagste prijs verkocht word .
is dit een actie of een verkoop truc .
in beide gevallen is het een actie dat weet ik :p

Nou of dit nou zo'n 'deep impact' gaat maken valt te betwijfelen :p

Maar voor deze prijsklasse is het al snel een goede pot. ik wacht met smart op het filmpje :D

er is echt totaal geen filmpje van te vinden zeg .
ik heb nog net op youtube gekeken maar nee hoor niks te zien .
beetje vreemd

Voor 5 euro zeker een leuk ding! Ben benieuwd wanneer de rest van de filmpjes komen Menjoh, zijn helaas niet te vinden via het Zenavuurwerk kanaal;)

voor 4,99 euro vind ik het wel een leuk vooravond potje, maar weet niet of ik ervoor zou kiezen als hij 9,99 was , laten ze gewoon maar meer budget potjes zo rond de 5 euro maken, mag simpel wezen en zo rond de 16 schoten, maar dan heb je toch wat leuks voor de vooravond he

Leuk ding voor in de vooravond ja. 5euro lijkt mij geen geld, 3.75 is geen geld. Dus ik koop deze minimaal 1 keer met 25% korting :)

Hmmmmmm erg interessante prijs 3.75 euro haha, en bij welke winkel gaat er dan nog 25% korting vanaf??

Ik heb hem gisteren op de demo van Wagenvoort gezien. Op het eerste gezicht denk je mwa, niet zo geweldig... Maar als je dan de prijs van €4,99 hoort verander je toch wel van gedachte. Leuk budget potje!

Back
Bovenaan