DECIBULL Salute Box

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1927
Artikelnaam: DECIBULL Salute Box
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 864 gram
Aantal Schoten: 108 totaal, 3 cakes met 36 schoten
Effectomschrijving: ...
Stijghoogte: ... meter
Afmeting cake: ...
Richtprijs: € 75,00
Internet voorverkoopprijs: € 69,95
O.a. te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl

080920151637041927DECIBULLSaluteBox.png

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een slecht ding, doe mij het tempo van de Secret temptation maar. Dit is maar een rotzooitje:P ik heb al betere product en van VWT voorbij zien komen!

Had hem liever zoals de eerste cake gezien (Color to TI Salute) in oplopend tempo.
En de laatste cake gewoon in 1 keer leeg blazen. :p

Zoals eerde genoemd komt het echt over als een rotzooitje.
Kan je beter 3 losse 36shots bakken kopen, is nog goedkoper ook. Uitgaande van de film.

Groet

Hmm, eerlijk gezegd weet ik niet precies wat ik hiervan moet vinden. Enerzijds vind ik het best wel een leuke box, maar aan de andere kant klopt het gewoon niet. Denk dat het laatste komt doordat ze de Ti-salutes in dit geval behandelen alsof het hier om sier effecten gaan met daarbij behorende verschillende soorten shapes. Voor mij hoeft al die poespas eigenlijk niet, Ti-salutes doen al wat ze moeten doen. KNALLEN met een mooie Ti-boeket! Ti-salutes in een snelle tempo in I-shape of een Z-shape leeg raffelen, vind ik al lekker. Niet van alles een beetje waar je ook nog geen touw aan vast kunt knopen.

Of gewoon het laatste effect pakken spinning tail to salute en dan in up-tempo dat zou gaaf zijn. :p

Moet zeggen dat ik het wel een gave box vind! Alleen 1 nadeel... salute boxen moeten lekker klappen! Doen ze ook wel alleen is de burst van sommige cakes bijna vergelijkbaar. Hier moeten dreunen a la Salute Cake 1 uitkomen. Gaat helaas nooit gebeuren...

Mwa, misschien eerst eens in het echt zien maar mijn gevoel zegt dat je beter 3 keer eensilver salute kan kopen.

Weet ook nog niet goed wat ik er van moet vinden! Een goeie salute cake maak je tegenwoordig maar niet zo maar! Dus stoppen ze er wat innovatieve creativiteit in! De salutes ljken nogal hard te klappen zo op het sample filmpje! Na wat demo's zullen we het weten zodat we er en echt oordeel over kunnen vellen!

Woehooeee :D :D :holland: :droolthum: Dit is precies wat ik geweldig vind! Gewoon lekker knallen, en wat kunnen salutes mooi zijn op deze manier met deze kleurtjes in de tail, fluiters etc! Was even bang voor een soort 3x Silver salute voordat ik het filmpje zag. Zoals gezegd worden de schoten niet heel regelmatig afgevuurd, maar dat merk je toch niet met meerdere tegelijk. Hier krijg ik gewoon de Italiaanse kriebels van. En een prima prijs!

Gewoon een box maken in oplopend tempo met multicolor comets to ti-salute. Beetje bs4120 achtig. Nu heb je 3 verschillende cakes.

Als box zou ik m niet afsteken maar als 3 afzonderlijke cakes vind ik t erg leuk om op hun eigen olek in een showtje te verwerrken

Back
Bovenaan