DECIBULL Pyro Fountain

nemmie

VWC lid
Artikelnummer: 1930
Artikelnaam: DECIBULL Pyro Fountain
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: Dikke profi fontein!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 7,95

22092016171407pyrofountainvuurwerk.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo dan! Monsterachtig dat gemene geluid, lijkt inderdaad een goede fontein, lijkt alsof er dit jaar een leuke selectie op de markt komt!

Gevalletje dronken Chinees bij mijn exemplaar. Geen lontje te zien onder de afdeksticker en de vulkaan zelf ligt gewoon los in de buis te rammelen :bonk: :frusty:

Twijfel of ik 'm uberhaupt nog af moet steken...

IMG_1436.jpg

IMG_1437.jpg

IMG_1438.jpg

Daar is toch niets mis mee, gebeurt zovaak dat de lontjes onder de folie zitten bij fontijnen..
en een kegeltje dat los staat? er zijn zat kegel fontijnen zonder omhulsel :P is alleen voor het plaatje.

Gevalletje dronken Chinees bij mijn exemplaar. Geen lontje te zien onder de afdeksticker en de vulkaan zelf ligt gewoon los in de buis te rammelen :bonk: :frusty:

Bekijk bijlage 31440

Bekijk bijlage 31443

Bekijk bijlage 31444

Was niet veel waard.. schoot hooguit 1.5 meter, waarbij een paar vonkjes misschien wat hoger. Gaat hem niet meer worden!

Ik heb bijna spijt dat ik 'm toch heb afgestoken. Wat een treurig ding was dit zeg. Kwam inderdaad maar iets van anderhalve meter hoog en was na een paar seconden alweer klaar. Leek werkelijk in niets op het China filmpje. Die nemen we maar niet meer.

Bekijk bijlage 31440

Bekijk bijlage 31443

Bekijk bijlage 31444

Zat inderdaad een conische fontein in. Fontein zelf was leuk, zeker niet slecht maar vond hem niet heel indrukwekkend zoals de andere fonteinen die ik ook had. Voor dat geld zou ik kiezen voor de Burdanga (ofzo...) van Zena Nederland.

Back
Bovenaan