Decibel

Leuke cake, maar niet zo lekker als de eerste batch die het land is ingekomen. Spinner is duidelijk trager, en iets korter. Boeket is nog steeds prima.

inderdaad 1 van de cakes waar ik hoge verwachtingen van had.. maar niet helemaal uitgekomen als ik gehoopt/verwacht had.
mijn straatfilm op 6.22

Vond deze toch wel erg goed presteren. Spinner is wat kort, maar boeketgrootte is inderdaad meer dan prima. Knalde de Rat er goed uit in ieder geval. Gelukkig nog eentje bewaard.

Vanaf 0:25

Decibel.jpg

Vond hem tegenvallen. De spinners kwamen totaal niet uit de verf. Zal wel een verkeerde batch zijn.
Volgende keer haal ik wel de Rat van China Red, heb je ook gelijk 11 schoten extra.

Dat de spinners laat beginnen is toch een product eigenschap ? Op de 1e film is dit ook zo.
Deze cake is qua spinners niet te vergelijken met de spinners van de Rat mijns inziens. Kwestie van smaak dus of je dit mooi vindt of niet.

Dat de spinners laat beginnen is toch een product eigenschap ? Op de 1e film is dit ook zo.
Deze cake is qua spinners niet te vergelijken met de spinners van de Rat mijns inziens. Kwestie van smaak dus of je dit mooi vindt of niet.

Ik denk dat je gelijk hebt. Ik heb veel straat filmpjes bekeken en daar zie ik het bijna overal. Ik had er een andere verwachting van.

Boeket en burst waren wel op orde

In de show op Eiland van Maurik (15 juli) vond ik deze cake ook heel slechte spinners hebben, lang niet zo mooi als ze horen te zijn. Meerdere daarvan kwamen in actie na de eerste crossette waaier.

Helaas had de mijne ook erg magere spinners, toch wel balen aangezien ik hem juist vanwege de mooie spinners gehaald had.

Back
Bovenaan