Dealers Rubro Vuurwerk

adresgegevens%20copy.jpg

Wat ik wel weet is dat Bunte vuurwerk in Hengelo vorig jaar een gedeelte van de Rubro-collectie verkocht...
Maar als de dealerlijst er toch aankomt :p

thanx jejestilo, de site had ik er ook bij kunnen vermelden :D
vergeten (a)
maar verder klopt het helemaal...ze verkochten een deel van de gold selection en enkel artikelen van de masterline volgens mij ook...maar volgens mij waren ze over de verkoop wel tevreden...dus wie weet...

ja, dat kaartje op de site is beetje onvolledige info... een pijltje, maar zonder naam, link of wat dan ook... Hoop dat dat dit jaar wat duidelijk wordt.

Nee, dat zal nog even duren, momenteel zijn ze namelijk nog druk bezig met verkooppunten. Zodra het definitief is, krijgen wij ze doorgestuurd, dan plaatsen we ze direct. :)

:bye:

Bedankt voor de snelle reactie:D Mike

Hoop dat er veel nieuwe dealers bij komen want die nieuwe producten zijn ZEKER de moeite waard.

Bedankt voor de snelle reactie:D Mike

Hoop dat er veel nieuwe dealers bij komen want die nieuwe producten zijn ZEKER de moeite waard.

Vind ik ook, deze nieuwe producten, alsmede de bestaande producten verdienen gewoon landelijke dekking.!!!
De laatste berichten zijn goed, er zijn nieuwe dealers bijgekomen,en er zijn de nodige onderhandelingen gaande.
Net wat Mike zegt: we wachten op groen licht van RUBRO

Dus als jullie op groen licht wachten. Betekend dat jullie al iets weten maar nog niet mogen verklappen???
Of zit ik dan helemaal fout?

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan