Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gurby zei:feest winkel De Zevenklapper in hilversum is totaal afgebroken en op nieuw opgebouwd. dit deden zij om een grotere vuurwerkbunker te krijgen onder de winkel.
de Zeven klapper verkoopt vuurwerk van .
Diamond
Mercurius
de winkel bevind zich op de Hilvertsweg
Mattenfreak zei:Ben een keer in tussenuren op zoek geweest naar vuurwerkfolders, o.a. bij de Zevenklapper. Kreeg daar allereerst te horen dat ik pas vanaf de 20ste van december kon bestellen (hoe maf, gewoonlijk eerder tót...) en ze hadden geen folders, mocht het doen met een A4'tje met paar producten die in Word waren uitgewerkt. Heb sindsdien nooit meer de behoefte gehad om daar heen te gaan, al helemaal door het belabberde assortiment wat ze toen boden vergeleken met Hornsveld of de Hubo.
feest winkel De Zevenklapper in hilversum is totaal afgebroken en op nieuw opgebouwd. dit deden zij om een grotere vuurwerkbunker te krijgen onder de winkel.
de Zeven klapper verkoopt vuurwerk van .
Diamond
Mercurius
de winkel bevind zich op de Hilvertsweg
ik ben even bij de zevenklapper geweest jah.... ik heb wat pakketjes mee gekregen, maar ik ken die mensen erg goed van wie die zaak is. want het zijn me buren hehe.
maarja ik zelf vind de zeven klapper erg duur en ik vind hun collectie gewoon slecht... mercurius heeft wel wat leuke dingetjes er tusse zitten. maar dan houd het ook wel op. er stonden wel een paar vernieuwde cake's wat ze dit jaar wel hadden waren een aantal Setjes van het merk ARMY ... dat kwam omdat ze normaal altijd een klein assortimentje van een ander merk er bij nemen ,maar die kon niet geleverd worden. dus daarom hadden ze dit jaar wat dingen van ARMY staan... dat is wel erg mooi vuurwerk kan ik je vertellen ik had er wat cake's van. uitleg er over zet ik in het ARMY topic...
Toevallig al nieuws Moontan?
Een aanrader is XXl als derde merk....
Maar daar ben je het wel mee eens denk ik...
Bericht van de Zevenklapper:
bij deze wil ik je melden dat de zevenklapper "Crown Collection" aan haar assortiment toevoegt.
m.v.g. Catie
Heeft de Zevenklapper dit jaar een folder?