De weersverwachtingen

toch ook weer duits he.
weet van mijn opa en oma dat hun altijd naar het duitse weerbericht keken(wonen op grensgebied).
de duitsers hebben het 9 van de 10 beter voorspeld dan ons pietje ppppaulusma...

wetterzentrale, alles modellen op te vinden...radar....weerplaza...

@davidh: Mooie setup heb je. Ben je trouwens een weerman voor bijvoorbeeld een tv zender? Of is het puur als hobby?

Weleens in Amerika op tornado jacht geweest?

@davidh: Mooie setup heb je. Ben je trouwens een weerman voor bijvoorbeeld een tv zender? Of is het puur als hobby?

Hij zegt wel Davidh te heten maar eigenlijk zegt hij elke dan rond een uur of 23:00 oet morn!

maargoed, ik moet toegeven een (tv) weerman op VWC is altijd mooi meegenomen.

Beste Davidh.

Kan je iets mededelen over de verwachten hoeveelheid sneeuw in centimeters in de regio Rotterdam-Den Haag morgenochtend tussen 7:00 en 13:00 uur?

Ik ben professioneel meteoroloog bij een weerbedrijf...al meer dan 12 jaar...het is mijn werk maar...ook al net zolang mijn hobby:D

Niet op TV....dat is mijn oud collega Marco Verhoef geworden...

Beste Davidh.

Kan je iets mededelen over de verwachten hoeveelheid sneeuw in centimeters in de regio Rotterdam-Den Haag morgenochtend tussen 7:00 en 13:00 uur?
Ik schat nog 5 cm tussen 07 en 13.00 uur, voor 07.00 uur is waarschijnlijk de meeste sneeuw al gevallen. Pin me er niet aan vast, moeilijke verwachting.

De voorspellingen voor zaterdag 8 december onze demoavond zijn op alle weersites verschillend.

Davidh wat is jou visie voor zaterdag,regio Den Haag?

De voorspellingen voor zaterdag 8 december onze demoavond zijn op alle weersites verschillend.

Davidh wat is jou visie voor zaterdag,regio Den Haag?

Zuidelijke wind, 3-4 Bft, waterkoud en vanaf een uur of 9 kans op motregen/natte sneeuw of motregen met wellicht wat ijzel, de eerste tekenen van de dooiaanval.....:shocked:

Nou over een week komen de eerste berekeningen voor oud&nieuw...Ben erg benieuwd, de komende tijd zal denk wel blijven kwakkelen.

Het heeft er alle schijn van dat we in Nederland halverwege de decembermaand middagtemperaturen tussen 5 en 8 graden hebben. Alles staat of valt met de kracht van de oceaandepressie. Wordt die wat ingeboet, dan zou het Russische zomaar eens het heft in handen kunnen nemen....

Nou over een week komen de eerste berekeningen voor oud&nieuw...Ben erg benieuwd, de komende tijd zal denk wel blijven kwakkelen.

Het heeft er alle schijn van dat we in Nederland halverwege de decembermaand middagtemperaturen tussen 5 en 8 graden hebben. Alles staat of valt met de kracht van de oceaandepressie. Wordt die wat ingeboet, dan zou het Russische zomaar eens het heft in handen kunnen nemen....

als je de voorspellingen mag geloven (voor kerst) is er een kansje!!! op een witte kerst. natuurlijk is dit nog vroeg om te bepalen omdat het allemaal nog weer gaat veranderen, hopelijk verdwijnt de regen en de wind en maakt dat plaats voor strenge vorst en een forse sneeuwbui.. (Weinig kans).
of zit ik hier op dit moment verkeerd mee davidh

Back
Bovenaan