ook hierbij kan je verschillende invalshoeken hanteren. tuurlijk, ik ben het eens met bovenstaande. ik ben ook van mening dat er een gezonde discussie kan ontstaan en je echt niet bang hoeft te zijn om je in een hoek te laten lullen. je bent op tv, niet in de kroeg. het is altijd hoor- en wederhoor. ook al zou je achteraf meer gezegd willen hebben, je hebt in ieder geval je moment gehad. nu helemaal niks, door een eigen keuze om niet te komen.
voorbereiding is niet noodzakelijk. we hebben allemaal het verhaal toch in grote lijnen in ons hoofd? en juist die vreselijke onwaarheden en stereotypering hadden we als geen ander kunnen pareren, want die zijn grotendeels onzin en gericht op A- gedrag en B- illegaal vuurwerk
het bericht van sprinkhaan hierboven is puur speculatief en op basis van een eigen gevoel wat nergens op is gebaseerd
nogmaals, een zeer grote gemiste kans in mijn ogen
voorbereiding is niet noodzakelijk. we hebben allemaal het verhaal toch in grote lijnen in ons hoofd? en juist die vreselijke onwaarheden en stereotypering hadden we als geen ander kunnen pareren, want die zijn grotendeels onzin en gericht op A- gedrag en B- illegaal vuurwerk
het bericht van sprinkhaan hierboven is puur speculatief en op basis van een eigen gevoel wat nergens op is gebaseerd
nogmaals, een zeer grote gemiste kans in mijn ogen