De Vuurwerk Federatie komt met ikervaargeenoverlast.nl

Inmiddels zijn de meldingen te zien op de site! Ikervaargeenoverlast.nl! En blijf die meldingen insturen!

Top actie, leuk dat de media het heeft opgepakt!

Kleine tip voor de makers;

Er mist nog wel een beveiligde SSL verbinding op de website, ik hoop dat de makers dit snel in orde maken, scoor je hoger op Google en kom je een stuk betrouwbaarder over dan zonder.

Geldt ook voor de website van vuurwerkfederatie.nl zelf.

Top actie, leuk dat de media het heeft opgepakt!

Kleine tip voor de makers;

Er mist nog wel een beveiligde SSL verbinding op de website, ik hoop dat de makers dit snel in orde maken, scoor je hoger op Google en kom je een stuk betrouwbaarder over dan zonder.

Geldt ook voor de website van vuurwerkfederatie.nl zelf.

Is als het goed is morgen gefixt. Met het stoppen van het meldpunt van Bonte vonden we het belangrijk meteen te handelen, vandaar dat media het ook oppakte! Als het goed is beschikken we morgen over een dergelijk certificaat voor alle sites

Je kunt inderdaad zo vaak stemmen als je wilt. Mijn instinct en emotie schreeuwen om zoveel mogelijk stemmen, maar mijn verstand weerspreekt dat om de betrouwbaarheid van de uitkomst van dit goede initiatief niet te schaden.

Dilemma!

536 hebben er op het moment gestemd, zoals bonzo26 aangeeft, er kan zoveel gestemd worden als je wilt, echter of het verstandig is, is een tweede. Ik ga denk ik iedere dag een keer stemmen!

Ook weer ingevuld. Als dit goed opgepakt wordt door bv ook importeurs dan kunnen er heel wat stemmen binnengehaald worden denk ik.

Iemand die weet hoe hard het met het platform van groenlinks ging ?

Die hadden er al meer dan 1.000 op het moment dat het Meldpunt werd gelanceerd.

Gevonden op omroepwest.nl, eind 2017: DEN HAAG - Het Meldpunt Vuurwerkoverlast is Eerste Kerstdag weer geopend. Op de website kunnen geluidsklachten, schade en andere overlast door vuurwerk worden gemeld. Maandagavond stond de teller op 1.382 meldingen.

zou mooi zijn als er hier eind december meer an 1.000.000 op zouden staan. heb hem gedeeld onder bijna al mijn app contacten/groepen en op FB. Zou mooi zijn als zich dit als een olievlek verspreidt.

Of de actie nu ludiek is of niet, als daar eind december een aantal staat van meer dan 1 miljoen stemmen wil ik nog wel eens zien wat het tegengeluid van Den Haag gaat zijn. En ik hoop dat dact ook de achterliggende gedachte van deze ludieke actie zal zijn.

I.p.v. 50.000 klagers meer dan één miljoen nederlanders die voor zijn.Leuk al die polls en hun uitslagen, maar hoe rijm je dat met zo'n getal ?

Back
Bovenaan