De mooiste/vetste/bruutste NL fontein die je meemaakte...?

Tja goeie.
Ik ben echt een fonteinen freak, ik steek er altijd een aantal van af.
De toppers.
De Enta van Pro Line. (Totdat er 1 uit elkaar knalde en er stuk beton, wat in de fontein zat tegen mijn billen kwam.)
The Fhlox en de Hot connon van Royal Fireworks, vooral de Fhlox omdat daar blauwe sterren in zaten.
De Coral beaty van Wolff
Die van Lesi, met die mooie gekleurde balletjes zodat de Lazer die Duitsland bij de Lidl te koop is.
De Bardarbunga van Original, mooie krachtige zilveren fontein.

En ik heb 2 x de old school fonteinen van Van der Nat mogen zien.
Pracht fonteinen die met gemak 10 meter hoog kwamen.

Laatst bewerkt:
10 jaar geleden: Proline mini

Momenteel: Cone of crackling (Red wire)

Tip: in duitsland bij de lidl liggen erg mooie vulkanen van (bugano/SwissMade) 250grams rond de 9e ps
Deze halen allemaal 8meter.

Van welke fontein kwam nou zo'n brede crackling? Onlangs nog een filmpje van gezien, maar kan hem niet meer vinden.

Op 7:28 is een straat filmpje met de cone of crackling. Als ik hem dit jaar kan krijgen komt hij er zeker bij.

zonder alle pagina's door te spitten of hij al eens is benoemd...
de ragnarok van zena is een bizar goed product... je betaalt er wel voor, maar dan krijg je ook wat!

Joh, altijd voorbij gezapt omdat ik dacht dat het een cake was :bonk: dank voor de tip; goed langdurig! Wel prijzig maar bij Broekhoff heb je voor dat geld een pruttelding van een paar seconden

Thor Ragnarok is wel een beste fontein. Langdurig en harde crackling! Normaal nam ik altijd de Krakatau van Thor, helaas is er vam het geweld uit die fontein weinig meer over.

Hier nog een filmpje van de Ragnarok.

Back
Bovenaan