De Melkbus

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: De Melkbus
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1.604,50 gram
Aantal Schoten: 122 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 122 seconden
Stijghoogte: 20-25 meter
Richtprijs: €279,50
Voorverkoopprijs: €199,50

O.a. te koop bij: Vuurwerkplanet.nl

Er hoort orgineel nog een fontein aan het begin maar deze is niet afgegaan.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dank aan Koala:

attachment.php

Benieuwd wat de prijs zal zijn. Lijkt mij nogal bewerkelijker om te maken dan de standaard vierkante cakes en boxen. Zeker leuk hebbeding om na oud en nieuw te bewaren.

A-ha, de groene stap van het afscheid van plastic wordt bij deze dus gecompenseerd door een nieuw product in de meest onhandige vorm voor transport. Daarnaast, hoeveel van die zestien kilo is alleen al karton? (De binnenkant lijkt me niet hol namelijk) Afgezien van dat ben ik benieuwd naar de uitwerkingen.

Zena is toch ook Lesli, daar moet je ook altijd over nadenken?

Zat andere producten buiten Lesli. Nee bij Zena heb ik dat niet. Die heeft zich wel bewezen inmiddels. Ik snap dit soort producten van Lesli alleen niet zo. En ja ik heb niet zo veel met Lesli.

Lesli heeft er her en der toch leuke producten tussen zitten. Vooral de zwarte cross producten, Tante Rikies Kruittuintje en De binnenhuis architect vond ik toch erg goed in de straat.

Maargoed, even wachten op een video. Ga dit product iig niet kopen omdat het er zo leuk uitziet.

Ben benieuwd.

Geniaal die samenwerking tussen de Zwarte Cross en Lesli zijn al een aantal leuke, unieke producten uitgekomen. Ben benieuwd wat dit gaat brengen.

Lastig opbergen voor de winkeliers in hun bunkers lijkt me. Neemt enorm veel ruimte voor relatief weinig shots.

Back
Bovenaan