Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zowww ook weer thuis, leuk showtje gezien en weer wat mensen gesprokenfilmpje kom zsm . Gr stefan
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
movie
Have fun !
Gr stefan, nu tukkie time
wordt gek van youtube met die zwarte balken
Morguh nieuw filmpje uploaden
Is er een veld? Ik kwam erlangs en zag geen schietveld, en zag 2 shirtjes van Katan..
Heb de locatie even verkend en zag nergens vuurwerk staan. Het wordt niet te doen haast om daar 30 meter te halen zo lijkt me. Om 20.00 gingen ze net klaarzetten zo leek het dus ik ben er niet bij. Fakkelen kan ik thuis ook.
De beste stuurlui staan zeker weer aan wal, waarom zo negatief en je hele reactie voegt totaal niets aan dit topic toe dus zwijgen is voortaan misschien beter
Voor de posters van de filmpjes : bedankt dat jullie ze op de site hebben gezet, het ziet er goed uit.
En inderdaad wat er al werd gezegd in een bericht, het schietbedrijf is afhankelijk van het budget van de vereniging dus ...
heb het reuze naar mijn zin gehad met het beruchte duo in mijn auto .
Weet iemand welke cake er bij 7.25 afgeschoten wordt?
Is er een veld? Ik kwam erlangs en zag geen schietveld, en zag 2 shirtjes van Katan..
Heb de locatie even verkend en zag nergens vuurwerk staan. Het wordt niet te doen haast om daar 30 meter te halen zo lijkt me. Om 20.00 gingen ze net klaarzetten zo leek het dus ik ben er niet bij. Fakkelen kan ik thuis ook.