De Meern 20-05-2011

Net terug van het showtje. Was wel weer lekker kruid snuiven! Was leuk om eens kennis te maken met mensen met de zelfde hobby:).

zo ik ben ook weer thuis eerst onder het genot van een drankje slap ouwehoeren en vervolgens t showtje, vond het niet slecht... tempo had wat hoger gemogen al had dat wel weer de lengte omlaag gehaald.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Have fun !

Gr stefan, nu tukkie time :p

wordt gek van youtube met die zwarte balken :-(
Morguh nieuw filmpje uploaden

Ik was er ook afgelopen avond. Was even zoeken waar het schietterrein was.
Vond het niet slecht. Je moet alles in perspectief zien denk ik. Je kan moeilijk van een tennisvereniging verwachten dat ze 10 ruggen neerleggen voor een wereldshow. Ben het met voorgaande posters eens dat het sneller had gemoeten, begin was goed, later viel het soms bijna stil. Ik heb een leuke avond gehad.

Is er een veld? Ik kwam erlangs en zag geen schietveld, en zag 2 shirtjes van Katan..
Heb de locatie even verkend en zag nergens vuurwerk staan. Het wordt niet te doen haast om daar 30 meter te halen zo lijkt me. Om 20.00 gingen ze net klaarzetten zo leek het dus ik ben er niet bij. Fakkelen kan ik thuis ook.

De beste stuurlui staan zeker weer aan wal, waarom zo negatief en je hele reactie voegt totaal niets aan dit topic toe dus zwijgen is voortaan misschien beter :angel:

Voor de posters van de filmpjes : bedankt dat jullie ze op de site hebben gezet, het ziet er goed uit.
En inderdaad wat er al werd gezegd in een bericht, het schietbedrijf is afhankelijk van het budget van de vereniging dus ...

De beste stuurlui staan zeker weer aan wal, waarom zo negatief en je hele reactie voegt totaal niets aan dit topic toe dus zwijgen is voortaan misschien beter :angel:

Voor de posters van de filmpjes : bedankt dat jullie ze op de site hebben gezet, het ziet er goed uit.
En inderdaad wat er al werd gezegd in een bericht, het schietbedrijf is afhankelijk van het budget van de vereniging dus ...

Helemaal mee eens, budget en wensen van de klant staan voorop....terwijl jezelf het misschien wel anders gewild had.
En over smaak valt nog steeds niet te twisten!

Ik heb gewoon een leuk stukje vuurwerk mogen aanschouwen en heb het reuze naar mijn zin gehad met het beruchte duo in mijn auto en bij de show nog gezellig kunnen kletsen met bekende en ook weer enkele nieuwe gezichten, aangenaam om kennis gemaakt te hebben met jullie :)

Zoals hier al vaker is vermeld en wat ik tijdens de show al aan enkele leden liet doorschemeren is dat het schietbedrijf afhankelijk is van de opdrachtgever qua budget en ik denk dat we voor een behoorlijke budget show toch iets leuks kregen voor geschoteld.

Blijf het inderdaad raar vinden.
Als je baas 20 uur betaald ga je er toch ook geen 40 werken?

Nu even serieus, blijft toch mooi z'n general om mee te beginnen.
Filmpje ziet er leuk uit.
Sneller schieten kan maar dan ben je er met 7 min doorheen en dat
is misschien wat de opdrachtgever niet wil.(of de reaktie hier is hij was te kort)
Kortom leuke show.

Is er een veld? Ik kwam erlangs en zag geen schietveld, en zag 2 shirtjes van Katan..
Heb de locatie even verkend en zag nergens vuurwerk staan. Het wordt niet te doen haast om daar 30 meter te halen zo lijkt me. Om 20.00 gingen ze net klaarzetten zo leek het dus ik ben er niet bij. Fakkelen kan ik thuis ook.

Bedankt voor de inhoudelijke reactie, hier hebben we wat aan. :bonk:

Back
Bovenaan