Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb er ook zin an ! We rijden hier rond 10 uur weg om nog ff voor de meeting wat winkels die open zijn te bezoekenTot morgen !
![]()
Oh. Ohjeej, tegenwind op de heenweg.Even op in haken....juist in de ochtend een storing die overtrekt met enkele buien, 's middags meest droog en ook wel wat zon bij 14 graden en een matige NW wind.![]()
Tanken is Baarle is voor die prijs sowieso vaste routine, en ga ik ook zeker doen.Nog een tip...Tank ook in Baarle, rond de € 1,48 per liter euro 95 en ga gelijk naar de Biergrens voor een hele uitgebreide collectie aan speciaal bier. Als je bier lust natuurlijk![]()
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt toch?Bewaar wat stukjes vlees voor mij aub![]()
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt toch?![]()
Iedereen veel plezier morgen, kan helaas niet komen want het vrouwtje had al een kaartje voor de toppers gekocht.![]()
Dan weet ik jouw standpunt in ieder geval en die staat gelukkig lijnrecht tegenover vele anderen en de mijne...