De Leuke Vuurwerkmensen Club

Ik heb er ook zin an ! We rijden hier rond 10 uur weg om nog ff voor de meeting wat winkels die open zijn te bezoeken:) Tot morgen ! :D

Ik heb er ook zin an ! We rijden hier rond 10 uur weg om nog ff voor de meeting wat winkels die open zijn te bezoeken:) Tot morgen ! :D

Nog een tip...Tank ook in Baarle, rond de € 1,48 per liter euro 95 en ga gelijk naar de Biergrens voor een hele uitgebreide collectie aan speciaal bier. Als je bier lust natuurlijk :)

Ik heb er een partij zin in!!
IK ben ook van de partij zoals gewoonlijk.
Hopenlijk weer nieuwe/voor mij onbekende liefhebbers meeten.
En bier smaakt altijd he:p

Heb er ook zin in. Puur om met vuurwerkliefhebbers te praten. LVC en Zena bedankt voor het organiseren. Tot morgen.

Alles is rond en op orde.Staan leuke dingen te gebeuren.Wat dat is zie/hoor je morgen.
De weergoden lijken ons goed gezind want het blijkt de rest van de dag droog te blijven:)
Als iedereen komt die zich heeft aangemeld zijn we met zo'n 130 man(enkele dames)
Dus ook aardig wat nieuwe gezichten.Leuk!
Ik heb er zin in!!
Tot morgen!!!!

Ik moet eerst nog van 6.30 - 15.00 werken maar dan spring ik ook meteen in de auto en verwacht er rond 16.30 te zijn.
Bewaar wat stukjes vlees voor mij aub :angel:

Nog een tip...Tank ook in Baarle, rond de € 1,48 per liter euro 95 en ga gelijk naar de Biergrens voor een hele uitgebreide collectie aan speciaal bier. Als je bier lust natuurlijk :)
Tanken is Baarle is voor die prijs sowieso vaste routine, en ga ik ook zeker doen.
Mijn aankomsttijd ligt zo rond 1 uur, kwart over 1 in Baarle (als ik in één keer goed rij zonder navigatie). Even tanken, misschien even langs de Biergrens en dan door naar De Bunker.
Zij die morgen een zwarte motor door Baarle zien tuffen mogen best even zwaaien of toeteren :p

Bewaar wat stukjes vlees voor mij aub :angel:
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt toch? :angel:

Iedereen veel plezier morgen, kan helaas niet komen want het vrouwtje had al een kaartje voor de toppers gekocht. :angry:

Hier zo chipunazo ophalen van station.
Dan wachten op Markmt en pyro colega.
Even een lekkere kop koffie nuttigen.
En dan... Jaaa na baarle!:p
Tot vanmiddag heren!!

Ik ga ook over een uurtje die kant op!
Verder hoor ik van een paar mensen dat alle winkels dicht zouden zijn (zondag) maar op de website van loots staat dat ze elke zondag van 10:00 tot 17:00 open zijn op de kapelstraat. Dat wordt nog gezellig daar dus, pre-meet :p

Back
Bovenaan