Burning Salvo
VWC lid
Echt niemand uit de omgeving Westland die mee wil rijden of waarbij ik kan meerijden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De weersomstandigheden voor de komende tijd zijn nu niet echt bijsterend, koud en veel kans op regen. Wat zijn de plannen mocht het die dag echt slecht weer zijn ?
We laten ons tog niet tegen houden door wat slecht weer??![]()
Tegenhouden vast niet maar echt vrolijk wordt ik niet van de weersomstandigheden de laatste weken !
Geen zorgen! hier is rekening mee gehoudenZie je zondag!
Als jij het fikkie voor de bbq lekker opjaagt, vind ik het niet erg om wat druppels te vangen Corné. En als het zo gaat als vorig jaar zit iedereen zo lekker over de kruithobby te kletsen dat ze pas bij de aftocht merken dat ze nat zijn gewordenVoor misschien dat enkele spatje regen is er ruimte genoeg binnen om te schuilen.
Ik ga er van uit dat vuurwerkfreaks buitenmensen zijn en zeker geen watjes![]()
Als jij het fikkie voor de bbq lekker opjaagt, vind ik het niet erg om wat druppels te vangen Corné. En als het zo gaat als vorig jaar zit iedereen zo lekker over de kruithobby te kletsen dat ze pas bij de aftocht merken dat ze nat zijn geworden
Tot zondag allemaal!
Nick
Ach wat maakt mij die regen uit? Als ik in een vuurwerkwinkel loop, dan word ik al nat. Die regen is bijzaak!Hahah
Neem ik wel een nieuwe luier voor je mee![]()
Het is gewoon droog in de middag, let maar op.. Ik lees zelfs dat er LVC leden ontmaagd gaan worden, het moet toch niet gekker worden denk ik dan.
Verder rete zin in zondag, weer een hoop bekende figuren om mee bij te kletsen en een hoop onbekende om mee kennis te maken.![]()