De Leuke Vuurwerkmensen Club

De weersomstandigheden voor de komende tijd zijn nu niet echt bijsterend, koud en veel kans op regen. Wat zijn de plannen mocht het die dag echt slecht weer zijn ?

De weersomstandigheden voor de komende tijd zijn nu niet echt bijsterend, koud en veel kans op regen. Wat zijn de plannen mocht het die dag echt slecht weer zijn ?

Uuh wat te denken van een hele grote schuur zoals vorrig jaar...
Uuh wat te denken van wat paraplu's.
We laten ons tog niet tegen houden door wat slecht weer??:D
Ik heb er iig nog steeds zin in!!

Ik heb er ook zeker zin in !
Zaterdag eerst Emporium, waarschijnlijk hondenweer maar dat maakt niet uit. Altijd vuurwerk bij de afsluiting. Daarna nog een 'korte' afterparty (tot ca. 04:00 uur).
Op de afterparty mag ik niet meer drinken, want de volgende ochtend om 11:00 uur weer in de auto. Eerst maar eens Jawe en Sigaartje ophalen om iets voor 14:00 uur de LVC aan te vullen. Leg voor de zekerheid wel een extra paraplu in de kofferbak.

Voor misschien dat enkele spatje regen is er ruimte genoeg binnen om te schuilen.
Ik ga er van uit dat vuurwerkfreaks buitenmensen zijn en zeker geen watjes:)
Als jij het fikkie voor de bbq lekker opjaagt, vind ik het niet erg om wat druppels te vangen Corné. En als het zo gaat als vorig jaar zit iedereen zo lekker over de kruithobby te kletsen dat ze pas bij de aftocht merken dat ze nat zijn geworden :D

Tot zondag allemaal!

Nick

Als jij het fikkie voor de bbq lekker opjaagt, vind ik het niet erg om wat druppels te vangen Corné. En als het zo gaat als vorig jaar zit iedereen zo lekker over de kruithobby te kletsen dat ze pas bij de aftocht merken dat ze nat zijn geworden :D

Tot zondag allemaal!

Nick

Even op in haken....juist in de ochtend een storing die overtrekt met enkele buien, 's middags meest droog en ook wel wat zon bij 14 graden en een matige NW wind.:D

Ach wat maakt mij die regen uit? Als ik in een vuurwerkwinkel loop, dan word ik al nat. Die regen is bijzaak! :p

Laatst bewerkt:
Het is gewoon droog in de middag, let maar op.. Ik lees zelfs dat er LVC leden ontmaagd gaan worden, het moet toch niet gekker worden denk ik dan. :D
Verder rete zin in zondag, weer een hoop bekende figuren om mee bij te kletsen en een hoop onbekende om mee kennis te maken. :)

Het is gewoon droog in de middag, let maar op.. Ik lees zelfs dat er LVC leden ontmaagd gaan worden, het moet toch niet gekker worden denk ik dan. :D
Verder rete zin in zondag, weer een hoop bekende figuren om mee bij te kletsen en een hoop onbekende om mee kennis te maken. :)

Gaan we eindelijk eens in real life de man met de veiligheidsbril und der graue Lunte uitspraken zien!

Morgen is het zo ver! See y'all!
Hopelijk deze keer een sticker die WEL blijft plakken....

Back
Bovenaan