De laatste bestelling van het seizoen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arviidd

VWC Moderator
Forumleiding
Zo! Dan is nu echt de laatste bestelling de deur uit. Tijd om te kijken wat er allemaal door het jaar heen besteld is.
Hoe voelen jullie je na de "laatste" bestelling? Is het wel genoeg? Of teveel? Niet te veel kleine cakes, of juist teveel compounds?

Ik heb mijn laatste bestelling ook net de deur uitgedaan, juist nog wat extra kleine cakes om de avond verder mee te vullen. Ben dit jaar echt voor meer losse cakes gegaan ipv compounds.

laatste bestelling maar nog wel een beetje budget over voor tijdens losse verkoop, met de gedachte om dan nog wat (kleine) parels te scoren. Producten die boven verwachting presteren, getest door freaks hier die niet konden wachten

Het is altijd te veel, maar toch nooit genoeg:d
Komt me bekend voor...

Ik maak minstens 5 laatste bestellingen per jaar. Altijd een verrassing welke uiteindelijk echt de laatste is.
En ook dit komt me bekend voor...

Altijd als je de laatste bestelling gedaan hebt komt er nog iets voorbij. Die Philadelphia Spitters, erg mooi en kwam in de buurt te koop voor een nette prijs, toch maar meepakken dan maar dan is het klaar. Een Coconut Bounty in een BF deal, mooie prijs, kom er bijna langs, toch maar meepakken dan maar dat is echt het laatste. Zo, die Riakeo Toxic is toch wel erg mooi, staat te koop bij een winkel waar ik toch al naartoe ga en voor een nette prijs, vooruit dan, de laatste. En vanavond zit ik weer in de shops te gluren of er nog iets moois te koop staat. Het houdt niet op, niet vanzelf....

Gister toevallig voor de 5e keer een laatste bestelling geplaatst. Komt toch door dat kooien gedoe en de leden van het forum. Sommige hier weten de beste deals te delen.. echter is het nu wel echt klaar.

Kijk erg uit naar de 28e!

Gisteren nog een “La Bomba” van St8ment bij besteld voor de 18:00 uur opening, waarin ik hoop dat deze een reservelont heeft (was bij de oude Estellar niet het geval) eigenlijk een gokje en anders gaat die hoe dan ook de lucht in :p

Voor de rest heb ik al 3 keer eerder gezegd dat dit de laatste bestelling was… het zal ook nooit veranderen HA-HA

Ben klaar met bestellen, maar hoorde dat er vrijdag nog acties zijn bij de open dag van Joure. Misschien dat ik daar nog een laatste dealtje meepak. Maar als ik kijk naar mijn bestellingen ben ik voldaan. Heb alleen minder cakes dan voorgaande jaren maar dat is prima.

Gisteren laatste bestelling de deur uit gedaan! Het is nu wel klaar, het moet simpelweg ook allemaal passen.. Na een demo moet dit en dat er toch nog weer bij komen. Demo’s zijn mooi maar ook weer niet 😏 kortom, alles is binnen en het is meer dan genoeg geworden! Tevreden, wellicht wat teveel. We gaan het allemaal wel zien!

Pfff... heb al veel uitgegeven, maar goed is altijd nog veel budget. Zou nog wel wat oppikken denk ik.

Hier ook met Blackfriday de laatste bestelling gedaan, het is mooi zo. Grote kans dat ik tijdens het afhalen nog wat meeneem, maar dat zie ik dan wel

Zelf al de laatste gedaan, voelt wel goed. Wil graag nog wat meer klein spul kopen, maar denk dat ik dat in de winkel zelf ga doen.

Lastig te bepalen wanneer de laatste bestelling is gedaan. De "grootste" is nu wel geweest na black friday. Ik ben van plan om tijdens de verkoopdagen een aantal lokale vuurwerkwinkels langs te gaan en hier en daar wat mee te nemen, waarschijnlijk tegen woekerprijzen maar zeker sfeer verhogend.

Ik ben er nog niet zeker van of mijn laatste bestelling al gedaan is...Maar zo ja, dan ben ik over het algemeen tevreden.

Producten die boven verwachting presteren, getest door freaks hier die niet konden wachten
Dat mag niet he :copper:😂

De laatste bestelling is hier wel gedaan,eens is het goed.
Het is meer dan afgelopen paar jaren,maar ja ,dat komt ook door meerdere factoren waaronder ziek,corona etc.
Ben tevreden,en we gaan wel zien of het afdoende was,de omvang van dit jaar heb ik nog nooit gehad.
Bovendien ben ik,zoals al is gezegd,niet alleen maar zijn we met een groepje waar er ook bij zitten die ook nog e.e.a. bestellen/hebben besteld,dus t zal vast goed komen.
:yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan