De Knalknapen & Friends

Budget cakes 17/18

Leuk stook materiaal voor tussen door en vaak nog prima cakes ook nog !

Heavy legend 16

Imaginary Assortiment Small

Salute Cakes 17/18

Der is genoeg keuzen kwa knalcakes en toch zit er een groot verschil in. En waar je smaak natuurlijk naar uit gaat. Zelf geniet ik erg van een knalcake met TI boeket.

Silver Salute

Salute box

Titanium salute

Cakes 17/18

ieder jaar is het weer kijken welke cakes er besteld worden. Ga je uit van je eigen ervaring, Wacht je op demo filmpjes, of ga je uit van de product video's. moelijken keuzes vaak.
hierbij wat cakes van het afgelopen jaar.

Sparkling snow + red ghosts

Vlaamse Leeuw

Dove of love

2x ROTP

Dozen 17/18

De laatste jaren gaat het vuurwerk steeds veder voor uit zo ook de dozen. Hier is tegenwoordig genoeg keuzen in voor ieder wat wills. De verschillende merken komen ieder jaar wel met wat nieuws wat zeer vervelend is :p.

1,2" Immortal Special Katan

Jackhammar Compound

Event box 4 season's

1.2” Golden Illusion Geisha

Straat show 17/18

De straat show iets waar wij heel erg naar uit kijken elk jaar. Van het plannen tot het neer zetten is genieten. Tijdens het fakkelen van de show krijg je een geweldig gevoel wat niet te beschrijven is.
Vaak blijft het publiek de show het meeste bij, en het gejuich aan het einde van de show doe je het ook wel een klein beetje voor.:holland:

Helaas is mijn harde schijf gecrasht, hij is nu opgestuurd om te kijken of er nog wat te reden valt. Daarbij zijn ook allen overige beelden van het afgelopen jaar gecrasht. ik hoop dit jaar veel sfeer beelden ook te kunnen schieten om met jullie te delen.

Hierbij alvast een Countdown filmpje.

Wat een heerlijk topic zeg, puur genieten dit.
Bedankt voor alle mooie films.

Dit jaar ook de Panasonic HC-V770 & Rode video micro aangeschaft.
Om te zorgen dat we meer beelden kunnen schieten uit verschillende hoeken !
image1.jpeg

Gisteren met Jean-Paul_* een bezoekje gebracht aan Vuurwerkhol. Een zeer sfeer vollen show room met veel mooie producten. :shocked:

image00015.jpg

image00014.jpg

image00001.jpg

image00002.jpg

image00003.jpg

image00006.jpg

image00004.jpg

Afgelopen vrijdag met Jean-Paul_* ook een bezoekje gebracht aan vuurwerkmagezijn 7kamp.
Een leuke show room met diversen producten. Na een gezellig praatje gingen we nog even langs het schiet veld, om daar te koekeloeren aangezien vuurwerkmagezijn daar een demo gaf.
al met al een lekker dagje op pad !

image00022.jpg

image00024.jpg

image00027.jpg

image00031.jpg

image00041.jpg

image00039.jpg

Showroom

Finale demo

Na wat contact te hebben gehad met Ramon van Vuurwerkland Steenbergen besloten we om afgelopen weekend even langs te gaan. Bij aankomst konden we jammer genoeg niet in de bunkers kijken bij Vuurwerkland Steenbergen. Gelukkig mocht konden we in hun 2e winkel een kijkje achter de schermen nemen. Daar is het hoofd merk Cafferata met een zeer sfeer vollen winkel. Vuurwerkland Steenbergen blijft een hele mooie en sfeer vollen show room.

Vuurwerkland steenbergen

image00001.jpg

image00036.jpg

image00037.jpg

image00040.jpg

image00043.jpg

image00042.jpg

Vuurwerkshopping Steenbergen

image00014.jpg

image00015.jpg

image00017.jpg

image00018.jpg

image00026.jpg

image00027.jpg

image00031.jpg

Dolle dwazen dagen "veel ste veel"

28 December
Eindelijk was het zo ver vuurwerk ophalen. 27 December vertrok ik met nog een paar anderen mede freaks naar Vuurwerkland Steenbergen, bij aankomst stonden er al wat mensen te wachten uit eindelijk bleek er een storing te zijn waardoor ze later open gingen en wat vertraging op liepen.
maar alles wat er besteld was er gewoon thnx Ramon !!

IMG_2994.jpg

29 December
De 28e was een rustig dagje op naar de 29e. Deze dag begon met de schuur opruimen waar we het zouden vieren zo gezegd zo gedaan. in de loop van de ochtend ging ik naar de mede freaks om foto's en filmpje's te schieten. Hier bij wat collectie foto's van de andere freaks heb ik helaas geen foto's en filmpjes kunnen maken.

S1220001.jpg

S1220003.jpg

S1220004.jpg

S1220009.jpg

S1220011.jpg

image00004.jpg

30 December

Tijd om te verhuizen haha na dat er een paar auto's vol lagen deze naar plek van bestemming gebracht. Het paste toch allemaal net niet in het schuurtje :bonk:. Smiddags was het tijd om aan de show te gaan beginnen daar hadden we ons best op verkeken maar dat was geen probleem gelukkig ! alleen kom je op de dagen voor oud en nieuw altijd wel tijd te kort.

image00073.jpg

31 December:handsup:

Om 05:30 stond ik alweer vol spanning naast me bed tijd voor een bakkie en een dosis vuurwerk filmpjes. De tijd er voor genomen om de laatste dingetjes te doen, en zo in de loop van de ochtend af gesproken met me stook maatjes. Na wat te hebben gestookt.

image00083.jpg

Tijd om met de familie een oliebol te eten en wat te stoken !

image00087.jpg

image00089.jpg

18:00 uur Tijd om te stoken we hadden totaal 60 Dozen en 150 Cakes en nog los spul om te stoken !!
Het was een lekkere stook dag met goed weer, om 00:00 ging traditie getrouw als eerst een mat de lucht in.

image00092.jpg

image00098.jpg

S'nachts maar alvast begonnen met schoon maken.

image00103.jpg

Dag er na veder met schoonmaken zo als het hoort.

image00105.jpg

Oud en Nieuw 2018-2019 was de beste die ik ooit heb mogen mee maken daar wil ik me (stook) maatjes voor bedanken !! Jean-Paul_* , PyroLunatic010 , Milan010 , Mafkeez en de andere freaks !!:handsup:

helaas door het velen beeld materiaal zal de compilatie later het jaar komen !!

Batteria project

Aangezien der zo veel cakes en boxen al waren. wilde wij als De Knalknapen wat anders doen en, aangezien we de ruimte er voor hadden leek het ons een tof idee om een batteria project te doen. Helaas was de uitvoering in het koppie een stukkie mooier dan in het echt. maar al met al een leuk project.

Schiet lijst.

traca 25 meter
whistle banger

stormchaser
heavy legend 25
event neon wave

40 meter battera + crazy tails

poundng napalm
tropical storm
crackling fan 2.0

45 meter batteria + stormchaser & 4x Big shots

Finale
6x fabric 19
2x deasy beam + 10 meter batteria
2x ROTP

image00109.jpg

image00110.jpg

Straat show gefakkeld

Na dat we hadden besloten om het samen te vieren was er 1 doel voor ogen een dikke show neer te zetten. Na een paar dagen met elkaar te hebben gezeten is dit het eind resultaat.

anderen camera.

We hadden de show in 4 delen verdeeld.
1. Opening
2. Blink
3. Goud
4. Kleur (finale)

Tussen elk thema hebben wij de cruel cannon (white thunder) gezet. En ook die weer opbouwend 1-2-3.

De schietlijst is :

1x The bullet
2x The bullet
3x The bullet ( 2 blijven staan )
2x Shaft
1x Malenkov mines
2x Sick nation
1x Cruel cannon
1x Massive blinkerz
2x Der hammer
2x Distraxion
4x White red rebel
2x Cruel cannon
1x Fame (concerto rosso)
3x Fame (concerto rosso) ( 1 blijven staan )
8x Fame (concerto rosso)
3x Capital
2x Cape lion
2x Argentina puma
1x Snowstorm ( 4 losse cakes verspreid )
3x Cruel cannon
1x Glitter mine en Color comet
2x Color ghost
2x Final colorz
2x Evo bomber
2x White red rebel - 6x Wicked whistle - 2x Spinerz to colorz ( cakes uit elkaar gehaald )
2x Return of the Phoenix ( all at once )
7x Eccentric shot en 1x Junk

Back
Bovenaan