De klok!

Ruben

VWC lid
2008 2009

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Kippevel jongens!

heel erg leuk om die filmpjes zo te zien hoor (die klok op oudejaarsavond blijft toch een speciaal moment)

Hier ook weer kippenvel ! vooral bij de stukken van Oranje op het EK :D moest bijna een traantje wegpinken !

Ik zit me elk jaar weer rot te zoeken naar een mooie klassieke klok op tv... vergeet t maar; allemaal van die suffe digitale dingen :( Ik vond juist door zo'n imposante klok het moment nog veel meer sfeer krijgen! En dan echt die klokslagen als van een Big Ben twaalf keer, ipv zo'n ***lig klikje als teken dat 't toch echt 12u is... en dan probeerde je binnen die 12 klokslagen iedereen geluk te wensen om nog net op tijd buiten te zijn voor het échte moment suprème!! :D

sjonge jonge ik kreeg meteen de kriebels in me buik toen ik de klok zag:D
erg vreemt maar wel lekker:D

ik heb de klok maar amper mee gekregen .
ik was toen bezig alles klaar te zetten voor een daverdend spectakel :devil::devil:

Oh dit is altijd het mooiste moment van heel Oud&Nieuw..

10 seconden voor 12, de adrenaline giert door je lichaam, je telt langzaam af en dan is het zover!!

Je probeert met trillende body zo snel mogelijk iedereen te feliciteren en daarna weet je niet hoe snel je buiten moet komen.. Zodra de deur open gaat, komen de kruitdampen en de knallen je al tegemoet..

Je bent zo gespannen plus dat het koud is, je krijgt amper je vuurwerk aan.. Dit blijft toch genieten!!!

Ben ik dan 1 van de weinigen die een hekel heeft aan die klok??

Ik heb altijd het idee dat wij thuis kijken naar een klok die achter loopt... met nog 10 seconden te gaan gaat het altijd al compleet los hierbuiten, en dan zitten wij nog af te tellen, en moeten eerst 20 handjes geschud worden... enige wat ik dan denk: schiet op, maak aan, ik wil naar buiten! :D

Gevoel een geweldig gevoel als die klok 12 slaat, kippenvel, geweldig gewoon
Jaja oud en nieuw komt er weer aan!! :D

Zat eerst al die berichten te lezen voordat ik aan de filmpjes begon en dacht echt die gasten zijn gestoord, bij mij geen kippevel..... Dus wel :D

Back
Bovenaan