De Kanonslag Vuurwerk Capelle a/d IJssel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

Wij van de Kanonslag Capelle geven ook dit jaar weer te gekke prijzen weg!
Op de Forum-prijsvragen maar ook op Facebook volg daarom de kanonslag op facebook! https://www.facebook.com/dekanonslag/

Kanonslag.jpg

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    18,9 KB · Weergaven: 0
  • image.jpg
    image.jpg
    224,5 KB · Weergaven: 0
  • image.jpg
    image.jpg
    146,9 KB · Weergaven: 0
  • de kanonslag vuurwerk.jpg
    de kanonslag vuurwerk.jpg
    152,7 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Perfecte service

Perfecte service

de kanonslag is echt een vette zaak ik kom daar al sinds het open gegaan is .
als je op de Rijnmond link klikt ben ik op het eerste plaatje te zien samen met mijn broertje.
ik ben de linker, de tassen die je daar ziet waren niet eens alles we moesten twee keer heen en weer om alles op te kunnen halen.
ze zijn echt spot goed koop en beter dan de concurrenten in my opinion natuurlijk

en over hun service gesproken op het gebied van klanten helpen heb ik nog nooit mee gemaakt op de manier hoe hun het doen. ik ben in Capelle Rotterdam Utrecht en zelfs helemaal in steenbergen geweest bij vuurwerk winkels. waar ik altijd in een rij stond

de kanonslag heeft een L vorm winkel.
uitgelegd op het plaatje

order.jpg

IK ben benieuwd.
Overweeg toch dit jaar naar Vuurwerkmagazijn7kamp ook even hier langs te glippen. Mits het assortiment een beetje aanspreekt natuurlijk :)

ze maken deel uit van de zena familie en op het moment staan er echt spot goedkope knal cakes online van 10 euro 25 shots. ik weet niet hoe lang ze blijven maar ik heb dr al 10 van besteld ^_^ :D

Ik ben nieuw hier maar de kanonslag ken ik al een tijdje, ik zit in Capelle ad IJssel op school en hier praat echt iedereen over deze winkel met ophalen van je vuurwerk staat er een patatkraam en een poffertjeskraam voor de deur ik kwam voor me vuurwerk maar me ouders hadden het veel te gezellig met koffie en poffertjes echt heel leuk daar, ik voel me hier ook altijd gewoon thuis personeel is echt aardig en alles goed geregeld. Weet nog wel dat me vader en moeder zeiden kijk dan zelfs een verkeersregelaar,,,, echt overal is rekening mee gehouden

Ga nu de prijsvraag is oplossen

Groeten allemaal

Hier ook binnenkort eens langs gaan, is bijna om de hoek.

Dus kanonslag Capelle, tot binnenkort.

Ik ben er vandaag weer geweest en word nog steeds na elke keer langs te gaan vriendelijk ontvangen! Goeie zaak dus. Ze hebben goeie acties en natuurlijk een vuurwerkshow waar ik naar uit kijk. Ruime showroom en vriendelijke werknemers al met al een hele goede vuurwerkwinkel een echte aanrader!

Tot de volgende keer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan