De Jaarwisseling in perspectief; Ons wapenfeit in aanloop naar de behandeling van het initiatief wetsvoorstel.

Gast 24030 zei:
Denk persoonlijk toch dat een petitie ondertekend door hopelijk zoveel mogelijk mensen een sterker signaal is dan 1 persoon die her en der is vraagt aan een politicus of die een rapportje mag achterlaten, die vervolgens dan waarschijnlijk ook nog eens in de prullenbak belandt na de belofte dat de politicus het zeker zou gaan lezen, én 2 goeie wapenfeiten is altijd nog beter dan 1 optie toch?
Gelukkig mag iedereen denken en vinden wat hij wil vinden. Ook fijn dat jij weet wat onze lobbyist doet en wat de strategie is.

Twee goede wapenfeiten is zeker altijd beter dan één. We zeggen ook nergens dat dat niet zo is. Vandaar o.a. de lobbyist en de petitie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Gast 24030 zei:
Denk persoonlijk toch dat een petitie ondertekend door hopelijk zoveel mogelijk mensen een sterker signaal is dan 1 persoon die her en der is vraagt aan een politicus of die een rapportje mag achterlaten, die vervolgens dan waarschijnlijk ook nog eens in de prullenbak belandt na de belofte dat de politicus het zeker zou gaan lezen, én 2 goeie wapenfeiten is altijd nog beter dan 1 optie toch?

Ik zou je eens verdiepen in de kracht van een lobby in de politiek. Dat is ongekend effectief en de reden waarom er veel dingen verboden worden, of juist nog mogen. Dit speelt zich af buiten het zicht, waardoor er vaak makkelijker over zaken gesproken kan worden.

Gast 24030 zei:
Mooi inhoudelijk verhaal.. Hier schuilt veel politiek inzicht, dat merk je direct.

Nouja dat, vraag me dus af wie spreekt voor "alle artsen?". Want dit is al eerder in nieuws geweest dat vuurwerk het probleem helemaal niet is..

Bericht dat alle ziekenhuizen ineens voor een verbod zijn zou ook eens uitgezocht moeten worden, want zou me niks verbazen als dit vanuit verzekeringsmaatschappij oid de wereld in is geholpen? *dagmea??
Ik heb bij de Raad van Bestuur van mijn "eigen" ziekenhuis navraag gedaan, en dan blijkt dat ze hierin geen standpunt hebben ingenomen. Heb dit gemeld bij de HVLV, want ik denk dat heel veel ziekenhuizen dit niet gedaan hebben. Het lijkt me het standpunt van een aantal academische ziekenhuizen, maar zeker niet het standpunt van alle ziekenhuizen.

Ik heb bij de Raad van Bestuur van mijn "eigen" ziekenhuis navraag gedaan, en dan blijkt dat ze hierin geen standpunt hebben ingenomen. Heb dit gemeld bij de HVLV, want ik denk dat heel veel ziekenhuizen dit niet gedaan hebben. Het lijkt me het standpunt van een aantal academische ziekenhuizen, maar zeker niet het standpunt van alle ziekenhuizen.
Dank!!

• Like
Waarderingen: heho
Ik snap de gedachtengang, maar ik denk echt dat er weinig mensen zo'n QR code gaan scannen van iets "onbekends". Er wordt ook meer en meer gewaarschuwd voor phishing door malafide QR codes, dus dat maakt niet echt happig.

Mwa. Ik heb vroeger in de google seo en facebook gezeten qua pushen van websites. Je kan bv bij facebook ads kopen alleen gericht bv op vvd clicks etc.
Doel gerichte marketing.
Zou bv contact zoeken met de club uit Utrecht.
Reclame hoeft niet vies te zijn.

Als je te lief bent ga je niet winnen namelijk.

Mwa. Ik heb vroeger in de google seo en facebook gezeten qua pushen van websites. Je kan bv bij facebook ads kopen alleen gericht bv op vvd clicks etc.
Doel gerichte marketing.

Kijk dit is de juiste instelling, en een goed advies 👏 zoek je toevallig nog naar vrijwilligers werk, ken een stichting die je expertise nog wel kan gebruiken 😄😉

Doel gerichte marketing.

Oh ja kom zelf uit Utrecht dus ben zeer benieuwd welke club je aanbeveelt,elke extra kennis is welkom

Back
Bovenaan