De Hofbar vanavond: Moet er een vuurwerkverbod komen? NPO2, 22.45 uur

Ze hebben de vraag iets aangepast, er stond zwaar knalvuurwerk moet verboden worden en nu singleshots. Alsof een normale sterveling uberhaupt weet wat een single shot is en waarom deze verboden zou moeten worden. Iedereen weet dat we geen zwaar knalvuurwerk hebben, geeft het kennisniveau maar weer eens aan, het is in en in triest allemaal weer. Manipulatie en fakenieuws!!

Niet geheel ontevreden over deze uitzending. De vuurwerkverkoopster heeft in ieder geval haar zegje kunnen doen. Voor de rest van het natuurlijk een en al anti vuurwerk, maar dat was te verwachten.

Mijn analyse: Evelien heeft er alles aan gedaan, maar komt er toch niet helemaal lekker uit. Dat begon al toen ze de show begonnen met negatief nieuws rondom de Hagenees en vervolgens erop klapten met een filmpje met voornamelijk illegaal vuurwerk en idioten. Daar weer overheen nog even een slachtoffer met uiteraard bizarre foto's. Dan sta je natuurlijk al met 18-0 achter voordat je ook maar 1 woord hebt gezegd...

Veel te weinig tijd! Maar ze verwoord precies wat de echte situatie is.
Die pannenkoeken met hun centrale shows....
Meer dan 350 grote gemeentes, ca 200 vuurwerk deskundige met schietpapieren, enkele tientallen schietbedrijven, gemeentes zonder budget en geen animo onder de burgers... kansloos en niet haalbaar!!

Al zit ik er wel serieus over te denken om te onderzoeken hoever de gemeente Apeldoorn wil gaan met het faciliteren van een show hier in de wijk volgend jaar. Niet dat ik er minder om zou ff steken maar leuk showtje voor erbij is nooit mis haha

Evelien was erg sterk in de uitzending. Had wel het idee dat ze misschien wel té veel wilde vertellen, waardoor er soms erg snel werd geschakeld. Maar ook dat was vrij logisch; de onderwerpen vlogen er doorheen, terwijl ook John van Zweden er af en toe doorheen kwam met (mijn inziens) slechte bijdragen. Terwijl Evelien juist verduidelijking wilde en door wilde gaan op een onderwerp, kwam John met iets waar ook Evelien het niet mee eens was. Jammer, want als die 2 op één lijn zouden zitten zou het wat sterker overkomen. Desalniettemin, Evelien was erg sterk en nam veel initiatief en heeft de tijd uitstekend benut. Er is wellicht een begin!!

Wat een topwijf is dit zeg.....grote klasse dat ze voor ons liefhebbers opkomt.
Die zak hooi van 50plus had bij dit programma niks te zoeken.

Wat was Evelien goed bezig zeg. Maar helaas duurde het niet lang genoeg en kun je zeggen wat je wilt, ze luisteren toch niet. Terwijl ze op alle vlakken eruit worden gelult.

90% van de oogschade komt van vuurpijlen, maar dan toch voor een algeheel verbod gaan en nog gekker een verbod op f3? Want die komen niet eens in de cijfers voor. Puur omdat het de zwaarste klasse is.

Back
Bovenaan