ajaxciedjuhh
VWC lid
Iemand die het kan opnemen ? Ik red het denk ik net niet.
Npo gemist, youtube ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Iemand die het kan opnemen ? Ik red het denk ik net niet.
Jammmer dat dit geen uur duurde...op het laatst had de oogarts niks meer te zeggen en had Evelien hem klem. Iedereem die daar met letsel komt zal niet zeggen dat het door illegaal vuurwerk was... daarnaast zat die oude bok maar wat te knikken en was niet erg sterk.
Wat een tranen trekkend item was dit. Vooropgesteld dat ieder slachtoffer er een te veel is, en dat ik dit niemand toewens (ongeacht of dit door consumenten- of professioneel vuurwerk wordt veroorzaakt).
Maar ik vond het schokkend om te zien dat een politicus zonder enig gevoel voor realiteitszin spreektijd krijgt. Tot die conclusie kom ik door de suggestie dat een centrale vuurwerk per gemeente een alternatief is (en dan beelden van Sydney krijgen). Zelfs als je een realistischer NL-show neerzet vraag ik mij af hoeveel gemeenten dit financieel kunnen/willen dragen. Laat staan dat de goede man zich verdiept heeft in de uitvoerbaarheid van dit onzalige plan. Ik ben benieuwd waar hij denkt de bezigers vandaan te halen. Of gaan we, afhankelijk van waar je woont 31/12, 1/1, 2/1, 3/1 etc. O&N vieren![]()
Ik eis hetzelfde hoeveelheid vuurwerk in mijn dorp te zien is met 800 inwoners als dat in Rotterdam.