dannyxhale
VWC lid
Nitroking zei:Heeft er iemand foto van hindoe-rol 4k? Ga volgend jaar mss naar Bels namelijk (met KvK)
na de een kleine foto van de 4K hier ook een iets grotere

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nitroking zei:Heeft er iemand foto van hindoe-rol 4k? Ga volgend jaar mss naar Bels namelijk (met KvK)
Hardcore zei:De hindoe rol 3000! Ik ben er zeer tevreden over! Mooie harde knallen met lekkere flitsen, net niet zo goed als een 100k maar als je naar de prijzen kijkt van allebei is het voor mij niet moeilijk kiezen welke rol ik neem! (allebei kan natuurlijk ook) Ik had het geluk dat bij Alpeco de actie was 1 rol halen 2 betalen. Dus twee rollen voor 25 euro heb ik gehad!![]()
![]()
Hmmm, ik zit met een vraag.
Als ik filmpjes bekijk, waaronder me eigen..
Merk ik dat de hindoe rollen veel meer flash hebben dan de chinese, klopt dit ook?
Nou dat cvind ik een beeetje overdreven...
Aangezien de hindoerol de kleine knallers van de chinese mat heeft...
Hoe merk jij aan filmpjes dat die rollen meer flash hebben dan? Dat iets harder knalt zegt niet alleen dat het meer kruit bevat, heeft ook te maken met de kwaliteit van het kruit en de kwaliteit van het rotje zelf, hoe het gemaakt is dus.
Hindoerollen hebben naar mijn weten in verhouding niet veel meer of minder kruit dan Chinese rollen, denk toch wel dat het aardig overeen komt. Daarbij moet wel gezegd worden dat niet iedere Hindoe natuurlijk hetzelfde is maar dat de eindbom van sowieso de Bonbridge wel duidelijk harder/feller is.
Weet ik maar de hindoeknallers zijn zo groot als de kleine knallers van een chinese matDe dikkere rotjes zijn simpelweg de kleine rotjes met wat meer papier eromheen gewikkeld. Als je een grote uit gaat rollen, kom je uiteindelijk op zo'n klein rotje uit.![]()
Nou deze matten zijn niet te vergelijken met nitraatmatten.
Zijn gewoon goede matten net als er ook goede 5k, 10k, 20k etc zijn.
Nitraat gaat toch wel een stukje harder hoor.
Moet zeggen dat de rollen die ik dit jaar heb mogen aanschouwen prima waren. Zit bij de originalrollen meer tempo in dan bij de rollen van alpeco heb ik het idee. Qua knal doen ze niet voor elkaar onder.
Verschil zit er zeker in heb ik ook gemerkt![]()
Maar vond de hindoe rollen toch weer heerlijk gaan. Had ook dit jaar weer de hindoe rollen van Salon Roger.
Hij viel me toch ergens tegen, redelijk veel schoten gingen niet af en zo lekker gelijkmatig als iedereen zei viel ook wel tegen..Er waren stukjes met haperingen.
Maar ook weer stukjes op het eind dat het tempo omhoog ging.
Kortom, leuk ding, volgend jaar zeker weer!![]()