Torrr
VWC lid
Leuk om te zien, alleen jammer dat ze dit jaar weinig of geen leuke acties hadden. Wel 4 mooie cakes besteld die daar na in prijs werden verdubbeld .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Leuk om te zien, alleen jammer dat ze dit jaar weinig of geen leuke acties hadden. Wel 4 mooie cakes besteld die daar na in prijs werden verdubbeld .
Dit is een leugen, ben er toch weldit jaar een keertje geen driesprong helaas.
Amen.Vanochtend inderdaad nog geen color hypnose. Heb nu een voucher gekregen om het later op de middag op te kunnen halen.
Ik wil toch wel een kanttekening maken. Ik ben blij dat ik hem alsnog kan komen ophalen, maar ik mis wel een stukje compensatie. Op aangeven dat ik nu een uur heen en weer terug moet rijden, meer dan 200 km om hem weer op te komen halen was het antwoord, je kan ook je geld terug krijgen. Ja als winkelier is dit ook onmacht maar ben je wel de ondernemer. Dat is risico van het vak. Nu ben ik als consument de dupe en draag ik de extra kosten volledig. Ik hoef geen kilometervergoeding ofzo maar een kleinigheidje als compensatie had ik gewaardeerd. De boodschap die ik nu kreeg was pech gehad en anders geld terug.
het is mogelijk nu om er 95 te bestellen.De Color Hypnose is volop te bestellen in hun webshop. Ik heb deze besteld, we gaan het zien morgen!