De driesprong zoetermeer online

Ook dit jaar weer super geregeld. Rond 08:28 liep ik naar binnen, 2x aan het rad gedraaid en om 08:35 in de auto ingeladen en wel.

Bedankt Driesprong en tot volgend jaar.

Redelijk druk bij het ophaal gedeelte met alle karretjes, maar dan zag ik ook flinke bestellingen de deur uitgaan. Liep allemaal wel vlot. Wel een beetje onhandig dat als je met 4 orders binnenkomt, je dus 4x omgeroepen wordt.. bijna tergelijkertijd .. bij verschillende afgevers. Maargoed, het is allemaal goed gekomen.. personeel zat. Top geholpen! Ook goede controle balie. Leuk nog even aan het wiel gedraaid met m'n dochter, genieten. Bedankt driesprong! Tot dinsdag voor deel 2.

Vorig jaar kwam ik in alle rust binnen en had ik no-time mijn bestelling. Bij binnenkomst schrok ik een beetje van al die mensen die met een karretje in de uitgifte ruimte stonden. Maar die schrik was nergens voor nodig, want het liep als een trein. Denk dat ik al met al binnen 15 minuten mijn vuurwerk had en heb kunnen checken of de orde compleet was. Dus... dank, nog goede verkoopdagen en een fijne jaarwisseling!

Ik stond hier vanochtend ook weer binnen 10 minuten buiten met mijn bestelling. Gewoon top geregeld 👍

Vandaag weer bij driesprong geweest en weer om 6 uur. Redelijk wat mensen maar niet te druk. nadat ze de hele grote bestelling hadden uitgeleverd ging de deur open en binnen 5 min waren we aan de beurt. 10 min was alles uitgeleverd en begonnen de auto te laden. Top klasse

Iedereen is relax en de mensen die daar ook staan zie je 20-30 min later bij outlet, kan je toch een beetje kijken wat zijn kopen.. Het blijkt dat we toch allemaal dezelfde dingen bestellen

Ik was hier twee jaar terug en toen was het echt om te huilen, twee uur in de rij gestaan om te horen dat mijn bestelde producten er niet waren. Dag later teruggekomen en toen was het gelukkig wel binnen, maar ook weer twee uur in de rij moeten. Dit was voor mij reden om 'm afgelopen jaar over te slaan.

Gister weer geweest, omdat ze toch weer een leuke openingsactie hadden en ik mag echt niet klagen. Binnen 10 min stond ik weer buiten en alles was super geregeld.

Heeft er iemand hier al een originele Transbomber Champions Edition ontvangen of leveren ze alleen de vervanger Transbomber XXL?

Vanochtend inderdaad nog geen color hypnose. Heb nu een voucher gekregen om het later op de middag op te kunnen halen.

Ik wil toch wel een kanttekening maken. Ik ben blij dat ik hem alsnog kan komen ophalen, maar ik mis wel een stukje compensatie. Op aangeven dat ik nu een uur heen en weer terug moet rijden, meer dan 200 km om hem weer op te komen halen was het antwoord, je kan ook je geld terug krijgen. Ja als winkelier is dit ook onmacht maar ben je wel de ondernemer. Dat is risico van het vak. Nu ben ik als consument de dupe en draag ik de extra kosten volledig. Ik hoef geen kilometervergoeding ofzo maar een kleinigheidje als compensatie had ik gewaardeerd. De boodschap die ik nu kreeg was pech gehad en anders geld terug.

Vanochtend inderdaad nog geen color hypnose. Heb nu een voucher gekregen om het later op de middag op te kunnen halen.

Ik wil toch wel een kanttekening maken. Ik ben blij dat ik hem alsnog kan komen ophalen, maar ik mis wel een stukje compensatie. Op aangeven dat ik nu een uur heen en weer terug moet rijden, meer dan 200 km om hem weer op te komen halen was het antwoord, je kan ook je geld terug krijgen. Ja als winkelier is dit ook onmacht maar ben je wel de ondernemer. Dat is risico van het vak. Nu ben ik als consument de dupe en draag ik de extra kosten volledig. Ik hoef geen kilometervergoeding ofzo maar een kleinigheidje als compensatie had ik gewaardeerd. De boodschap die ik nu kreeg was pech gehad en anders geld terug.
Amen.

Ik was er om 7 uur, was rustig maar er stond een leger aan personeel klaar. Alles keurig in orde en ik hoorde bij de gelukkige die nog net de color hypnose mee kreeg.

De Color Hypnose is volop te bestellen in hun webshop. Ik heb deze besteld, we gaan het zien morgen!

Ik kom hier net vandaan. Inderdaad zeg, wat een personeel staat daar achter de balie. Maar misschien was dat wel de bedoeling, want toen ik mijn bestelformulier liet scannen, stond mijn bestelling binnen 5 minuten op de balie. Ik had langer de tijd nodig om van de auto naar de afhaalbalie te lopen, dan op mijn bestelling te wachten.

Back
Bovenaan