De driesprong zoetermeer online

Ook dit jaar toch weer naar deze winkel omdat ik mooie aantal magnum produchten voor mooie prijsje gekocht heb.

Ondanks dat vind ik het dit jaar wel tegenvallen met de produchten moet ik zegen had meer verwacht..:sad:

Vuurwerk weer binnen. Verademing vergeleken met vorig jaar! Stond helaas binnen 3 minuten met een complete bestelling al weer buiten. ���� goed bezig mannen!

Was hier vanmiddag rond 4u. Kreeg het wel even benauwd toen het bonnensysteem er mee stopte/haperde net voor ik aan de beurt was. Gelukkig na minuutje of 10 opgelost en alles verliep daarna soepel. Liep personeel in overvloed.

Hier dezelfde ervaring. Bij de controlebalie werd er pas koffie aangeboden, zó snel ging het! :p
Stonden denk ik wel 20 man achter de balie, ging als een trein!

Ondanks dat ik iets eerder was heel snel geholpen. Stonden inderdaad +20 man achter de kassa! Niemand hoefde lang te wachten. Even gecontroleerd, alles klopte. De prijzen waren dit jaar een stuk minder scherp dan vorig jaar, maar de wachttijden zijn dan weer flink verbeterd. Dat mag ook gezegd worden.

Kijk dat klinkt allemaal erg positief en ook zoals het was voor corona.Als volgend jaar de leuke freakprijzen terug zijn ben ik zeker weer van de partij.

Hadden ze nog leuke koopjes achter de afhaalbalie?

Kijk dat klinkt allemaal erg positief en ook zoals het was voor corona.Als volgend jaar de leuke freakprijzen terug zijn ben ik zeker weer van de partij.

Hadden ze nog leuke koopjes achter de afhaalbalie?

Ja een paar uitloop artikelen van vorig jaar die niet op de site staan. Ook is het rad weer beschikbaar.

Ik was ook blij verrast gister middag na het debakel van vorig jaar.

Ik zie alleen liever minder(geen) lesli artikelen volgend jaar want dat is nu grotendeels het aanbod

Ook ik kan niet anders dan ronduit positief berichten wat betreft de snelle service van team Driesprong. Het afhaalmoment verliep meer dan vlot en aan medewerkers geen gebrek.

Tot volgend jaar!

Voor mij een wat mindere ervaring bij de Driesprong vandaag.

Was rond 12:00 de enige bij het afhalen, echter ging het compleet mis met de bestelling.
Ik kwam met 3 bonnen aan, en werd na een minuut of 5 omgeroepen. Na het controleren bleek er een WCKD six te zijn omgeruild voor een willekeurige cake, and was de Santiago Masters / Turbo Display Box zonder ook maar iets te melden omgeruild voor de battle of angels. Ik ging hier uiteraard niet mee akkoord en er werd mij verteld dat dit was gedaan omdat de Santiago Masters was afgekeurd en door de leverancier was omgeruild voor de battle of angels. Echter was de vervanger de turbo display vanuit Magnum en niet de Battle of Angels, die komt van Broekhoff.

Er werd mij verteld dat de WCKD Six en de Turbo Display Box niet meer in de bunker lagen, maar na aandringen kwam opeens het verhaal dat de WCKD Six en Turbo Display Bx nét geleverd waren, en ik het dus kon omruilen.

Nee, voor mij geen Driesprong meer.

Hier stond ik donderdagochtend ook weer binnen 5 minuten buiten met mijn bestelling. Ze moesten nog wel even wakker worden want ze hadden in eerste instantie 1 pakje Orcs gepakt in plaats van 10. Dit werd uiteraard snel hersteld!

Back
Bovenaan