De driesprong zoetermeer online

Bijna 2 uur gewacht, afgelopen vrijdagmiddag/avond. Het was een onwaarschijnlijke drukte en chaos, ook liep het vak (de ruimte waar je kon wachten na inscannen/aanmelding afhaalbon) veel te vol.
Daardoor moest ik me met winkelwagentjes door een chagrijnige menigte heen en weer wurmen, zeer onpraktisch. :bonk:

We hadden ondanks doorgeschoven order wel 100% uitlevergraad! Super! :)

Wil ik hier weer bestellen meten de prijzen wel weer erg goed zijn!

Zelfde ervaring hier. 1,5uur in de rij. Waardeloos ingericht ook, niets te zien. En heb je 4 bonnen, dan kun je dus gewoon 4x wachten ipv ze dat in een keer pakken. Dan weer links je naam, dan weer rechts om je weer door de menigte te moeten wurmen… Daarnaast zeer slecht behandelde compounds gekregen. Viel me daar helaas nog niet op wegens de hectiek. Open dozen, deuken, etc. De Insane Monsterbox stopte halverwege en de ultimate final stopte zelfs 2x.

Nee, ik denk niet dat ik hier nog eens terugkom.

Voor de gein een paar dagen terug gekeken naar de webshop van deze winkel en wat mij opviel is dat ze eigenlijk heel coulant zijn met vuurwerk. Je kunt het terugbrengen als het niet of onvolledig is afgegaan. De meeste winkels hoor je hier niet over. Echter, geen ervaring met deze winkel.

Ik was hier 30 december om half 9, en had een aantal grote compounds en binnen 15 minuten stond ik al weer bij de auto terwijl het wel druk was, ik wil ze wel als tip meegeven dat ze de afhaalblokken strikter moeten naleven om uren lange wachttijden te voorkomen, in de grote vuurwerkwinkel waar ik werkt staat je binnen 5-15 minuten weer buiten.

Ik was er op de 29e om 10:50 terwijl mijn afhaal blok 11:30-12:00 was en wat ik wel merkte is dat ik volgens mij net vóór het spitsuur was aangekomen. De rij was maar 1 lijn lang en we moesten denk ik na het inleveren van de bonnen een ruim kwartier wachten (de bestellingen waren niet samengevoegd dus het duurde wel een paar minuten om in het systeem te zetten). Ik had 3 bonnen en de 2 kleinste kwamen als eerst maar de grote bestelling volgde kort daarna. 5x ipv 4x wall of color blink op de toonbank gezet maar ik hoefde niet perse een extra cake (had er al ruim voldoende) dus die gaf ik terug. Het was inderdaad wel een beetje druk in het wachthok en de winkelkarren die door de uitgang naar binnen werden gehaald maakte het er niet beter op. Toen wij vertrokken was de rij wel 2x zo lang geworden dus ik kan wel begrijpen dat mensen in de middag een slechte ervaring hadden, deze drukte was ook wel abnormaal.

Ik ga hier gerust en met plezier weer winkelen dit jaar.

Kijk het systeem was niet perfect waardoor er meer problemen ontstonden dan noodzakelijk maar een enorme storing in je kassa en voorraad systeem op zo'n dag, daar doe je weinig aan als winkelier.

Verder is mijn ervaring qua communicatie ook altijd goed geweest met ze door het jaar heen.

3 jaar geleden was het ook enorme kutzooi bij Arentz en heb ik net als zovelen uren staan wachten op een halve bestelling. Dit jaar had ik daar met 3 min mijn complete bestelling en stond ik gezellig een bakje koffie te doen. Meestal leert men er van en is het het jaar daarop weer prima geregeld.

Ik was er op de 29e 08.30 uur. Zat in 15 minuten terug in auto. Alles compleet, ook al schrok het beste kereltje wel zo op de vroege ochtend wat hij allemaal bij elkaar moest vissen.

Spijtig voor de mensen die later op de dag in de problemen kwamen, snap nu ook het Efteling idee met die hekken.

Ik was er de 29ste rond 10:30. Het begon toen wel serieus vol te lopen. Ik denk dat het systeem wat ze hadden bedacht niet helemaal volgens plan heeft uitgepakt. Het was vooral chaos in het gedeelte waar je moest wachten totdat je bestelling compleet was. Heel veel wachtende met en zonder kar.. verder wel heel vriendelijk en goed geholpen en de hele bestelling was compleet. Erg blij mee.

Mocht de freakactie dit jaar weer zo voordelig zijn, zie ik jullie eind van het jaar weer!

Zelfde ervaring hier. 1,5uur in de rij. Waardeloos ingericht ook, niets te zien. En heb je 4 bonnen, dan kun je dus gewoon 4x wachten ipv ze dat in een keer pakken. Dan weer links je naam, dan weer rechts om je weer door de menigte te moeten wurmen… Daarnaast zeer slecht behandelde compounds gekregen. Viel me daar helaas nog niet op wegens de hectiek. Open dozen, deuken, etc. De Insane Monsterbox stopte halverwege en de ultimate final stopte zelfs 2x.

Nee, ik denk niet dat ik hier nog eens terugkom.

Had je insane die monsterbox wel doorgelont? De insane monsterbox bestond bij mij namelijk uit 2 losse compounds die nog doorgelont moesten worden. Het eerste deel had een reservelont en het 2e deel niet. :wink:

Insane monsterbox werd bij mij zo uitgeleverd:

IMG_20221229_220317.jpg

Na het omwisselen van positie van de boxen kon ik ze gemakkelijk doorlonten van cake 4 naar 5.

IMG_20221229_220706.jpg

Ik kan me dus voorstellen dat die ultimate finale misschien ook nog doorgelont moest worden, aangezien deze er 2x mee stopte (3 compounds).

Je moet het natuurlijk niet de winkel zelf kwalijk nemen dat je een double en triple compound koopt en vervolgens niet doorlont. Als je een box met meer dan 2kg kruit koopt zal je zelf sowieso iets moeten doorlonten

Vervelend dat sommige mensen zo lang hebben moeten wachten, ik ken trouwens een winkel waar 2 uur wachten een lachertje was...
Zelf ben ik tevreden, de hele afhandeling met corona, keurig de vraag voor geld terug of doorschuiven, alles uitgeleverd gekregen en tegen fantastische prijzen!

Ik heb kleine hoop dat er dit jaar weer een freakactie komt!

Besteld met de 20% korting een paar weken geleden. Nu zou ik daar niets meer bestellen aangezien ze nu "gratis" vuurwerk als actie hebben, echter kun je slechts kiezen uit een beperkt en slecht aanbod.

Besteld met de 20% korting een paar weken geleden. Nu zou ik daar niets meer bestellen aangezien ze nu "gratis" vuurwerk als actie hebben, echter kun je slechts kiezen uit een beperkt en slecht aanbod.
Helemaal mee eens, vind het allemaal tegenvallen dit jaar.
Korte freakactie (20% korting) en nu de gratis vuurwerk keuze :no: :bonk:

Vond het ook een mstige actie. Dat icm de ontiegelijk puinhoop met afhalen heeft ervoor gezorgd dat ik deze winkel dit jaar oversla.

Ik heb er nog wel goede hoop in, heb best wat producten voor goedkoop ingeslagen 2 weken terug. Het is idd niet spectaculair zoals de voorgaande jaren, maar ach, je hoeft niet elke jaar zo intens te pieken toch.
Bedankt iig driesprong :applause:

Vorig jaar er nog wat gehaald. Fotg,espada palms en nog wat.
Dat met die karretjes was wel chaotisch.
Freaks en 'normale vaders en moeders'
Wel relax sfeertje maar je was wel een tijdje onderweg en zo :)

Afgelopen jaar was natuurlijk wel anders dan anders. (Freak)bestellingen die 1 of 2 jaar zijn doorgeschoven. De normale voorbestellingen en de losse verkoop en dan ook nog de gigantische run op alles met een lontje afgelopen jaar. Ik denk dat ze dat gewoon een beetje onderschat hebben. Verwacht dat het dit jaar een stuk rustiger/gemoedelijker gaat

Vorig jaar 3 uur in de rij staan wachten.. eenmaal aan de beurt nog eens een uur omdat een aantal producten nog niet binnen waren?... Wel aardige dame die ons koffie gaf. Dat is dan ook het enige positieve.

Ik heb hier een superservice gehad, binnen 10 min geholpen en alles op voorraad. Scheelt ook qua tijdstip denk ik. Als freak had je hier vorig jaar niet na 11:00 moeten komen

Back
Bovenaan