De driesprong zoetermeer online

Na een uur en driekwartier vertrokken. Ik had mijn spul 2 maanden geleden besteld. Speciaal voor de crashbox en espada palms was ik hier geweest. Beide hadden ze niet meer. Belachelijk lang gewacht, niet een fijne sfeer heerste er ook.

Volgend jaar niet nog een keer, had meer verwacht van Driesprong..

Na een uur en driekwartier vertrokken. Ik had mijn spul 2 maanden geleden besteld. Speciaal voor de crashbox en espada palms was ik hier geweest. Beide hadden ze niet meer. Belachelijk lang gewacht, niet een fijne sfeer heerste er ook.

Volgend jaar niet nog een keer, had meer verwacht van Driesprong..

Ik was hier vanochtend om kwart voor 8 en toen liep het allemaal als een trein. Ik had geen grote bestelling, maar ik was binnen een kwartiertje weer weg. Aangezien ik volgend jaar geen zin meer heb om 2 dagen lang het hele land door te karren, staat De Driesprong voor mij bovenaan op de lijst van winkels voor 2023/2024.

Ik was hier vanochtend om kwart voor 8 en toen liep het allemaal als een trein. Ik had geen grote bestelling, maar ik was binnen een kwartiertje weer weg. Aangezien ik volgend jaar geen zin meer heb om 2 dagen lang het hele land door te karren, staat De Driesprong voor mij bovenaan op de lijst van winkels voor 2023/2024.

Dan hebben wij tegelijk daar gestaan denk ik. Ik was om 5 voor 8 weer buiten heb 35 min staan w88 (9 orders) dus viel best mee.
Sfeer was inderdaad ver te zoeken ja

Kom er zojuist vandaan. Respect voor de mensen die voor iedereen aan het rennen en vliegen zijn. Echter mij zien ze niet meer terug. Een grote chaos, 1uur en 40 minuten in de rij gestaan. Mensen waren het spuugzat en nog steeds heel veel dingen verkeerd niet goed in gepakt, en er weer mensen steeds de bunkers in moesten om vergeten spullen te halen etc etc. Slechte sfeer ook. Ik zag in eerder bericht dat iemand de espada palms niet had gekregen deze zat er bij mij wel weer bij.
Laatste keer voor mij

Kom er zojuist vandaan. Respect voor de mensen die voor iedereen aan het rennen en vliegen zijn. Echter mij zien ze niet meer terug. Een grote chaos, 1uur en 40 minuten in de rij gestaan. Mensen waren het spuugzat en nog steeds heel veel dingen verkeerd niet goed in gepakt, en er weer mensen steeds de bunkers in moesten om vergeten spullen te halen etc etc. Slechte sfeer ook. Ik zag in eerder bericht dat iemand de espada palms niet had gekregen deze zat er bij mij wel weer bij.
Laatste keer voor mij

Hahahaha ik kreeg als vervanger de Special 1 en Nicoblitz ofzo aangeboden. Had de Nicoblitz ofzo afgewezen en ze konden alleen twee keer de special 1 aanbieden. Nou die maar genomen. Volgens de verkoper is dit een vergelijkbare artikel met de Crashbox. Verre van waar. Sorry maar dit was echt kansloos, heel slecht georganiseerd. De werkers deden hun ding, ze renden van links naar rechts. Duimpje voor hun!

Hahahaha ik kreeg als vervanger de Special 1 en Nicoblitz ofzo aangeboden. Had de Nicoblitz ofzo afgewezen en ze konden alleen twee keer de special 1 aanbieden. Nou die maar genomen. Volgens de verkoper is dit een vergelijkbare artikel met de Crashbox. Verre van waar. Sorry maar dit was echt kansloos, heel slecht georganiseerd. De werkers deden hun ding, ze renden van links naar rechts. Duimpje voor hun!

Special 1 is beter dan crashbox als je het mij vraagt. Wel balen dat er producten niet waren. Ik had wel een goede ervaring daar maar ik ging ook ochtends vroeg.

Het gaat hem er volgens mij niet om of hij beter is maar meer om het feit dat het product totaal niet op de crashbox lijkt :wink:

Dat ook ja.

Heb de dozen gewoon op tijd besteld. Ja ik snap het, er is een run op vuurwerk en de logistiek is ingewikkelder, maar tsja je komt specifiek voor 2 mooie producten waar je naar uitkijkt.
Dan is het gewoon jammer dat je ze niet krijgt. Zo lang wachten ook nog. Ach, ik heb genoeg gezegd denk ik.

Ja maar hij scant eerst jou bonnen en daarna worden ze opnieuw uitgeprint voor het magazijn personeel, hij moet de uitgeprinten bonnen aan elkaar nieten.

Ok, dat kan maar hun zijn wel de enige in Nl die het zo doen. Nog nooit meegemaakt dat je voor 3 bonnen (gecombineerd in 1 tijdvak) 3 x word omgeroepen. Maar idd de staff werkte zich de tering hoewel ik af en toe ook wel vond dat zware compounds ook wel ff op de balie werden geplompt.

Die vorkheftruck op het terrein voor die tussen de mensen door slalomde met een pallet dozen in de regen oogde ook niet echt 'profi' zullen we maar zeggen...

En ff wat anders. Een nitroblitz ipv een dikke 30mm geisha doos? Seriously?

Wat een bende... had dit topic even gemist. Stond 21:00 in de rij buiten, nu net aan de beurt. Ligt er nog een compound in de vrachtwagen. Of ik er op wil wachten of dat ik een andere keer terug kom... wachttijd is waarschijnlijk 15 á 20 minuten.

Snap niet dat het zo loopt...

Was er gisteren om 9 uur. Verbaasde me nog dat het zo uitgestorven was. Even nog in de winkel gekeken. Ook nagenoeg niemand. Nog even 2x aan het rad gedraaid en een cake van 10 en 15 euro gewonnen. Hooray. Bonnetjes laten scannen en de spullen werden heel vlot op de balie getoverd. Verbaasde me over de Efteling constructie maar snap nu waarom. Spijtig voor degenen die zo lang hebben moeten wachten.

IMG_20221229_085359.jpg

IMG_20221229_090739.jpg

IMG_20221229_090909.jpg

Pfoe, dit was wel een heel stuk anders dan ik van Driesprong gewend ben. Voorheen was het altijd een van de betere zaken: bij binnenkomst gezellig een chocootje en een oliebol en je bestelling was klaar voordat je de versnaperingen op had.

Wat een verschil met dit jaar. Ruim 1,5 uur totaal over gedaan, het hele eftelingparcours moeten wachten en vooral bij de balie nadat je bon gescand is veel te druk en vol en onhandig met karren ...

(...) Ander dingetje was dat er sneller nieuwe bonnen werden aangenomen dan dat er orders uit gingen. Daardoor stond het te vol, kon je nergens meer bij en was het lastig te horen als je werd omgeroepen. (...)

... plus inderdaad dat er niet iets van een omroepsysteem is maar dat je naam gewoon wordt geschreeuwd; dat levert een hoop ergernis en tijdverlies op omdat velen het pas bij de derde keer doorhebben :/ Personeel loopt elkaar voortdurend in de weg, die zullen ook wel flink gespannen geweest zijn.

Verder wel alles gekregen in mijn (bescheiden) bestelling, al moet ik opmerken (als ik toch al aan het klagen ben) dat er dit jaar bij het ‘gratis vuurwerk’ bar weinig soeps uit te zoeken viel (in mijn geval waren bijna alle keuzes zelfs al uitverkocht). En door de drukte helaas niet aan het rad kunnen draaien.

Hopelijk is het volgend jaar weer soepel en gezellig zoals vanouds. Ik kom hier al haast 15 jaar en vind het voor de rest een fijne zaak met prima assortiment en prijzen.

Laatst bewerkt:
Mijn buren zijn net terug, ook zij hebben 1,5 staan wachten. Ben echt blij dat ik in de vroege morgen ben geweest.

Wat een drama zeg. Ik heb bijna 1,5 uur in de rij gestaan vanmiddag. Daarna eindelijk bestelling ophalen. Na 20 min had ik nog niks en de mensen die na mij kwamen vertrokken al met hun vuurwerk. Dus ik ging het even na vragen, er werd mij verteld dat het nog uit de bunker moest komen en het eraan kwam. Na nog eens 25 minuten ben ik toch maar eens gaan eisen dat ze mn bon even controleerde. Die waren ze blijkbaar kwijt geraakt... Uiteindelijk toch mee gekregen. Ik ben er 2,5 uur bezig geweest, en je kon niet eens even plassen tussendoor. Ik heb een hoop meegemaakt maar dit was wel de laatste keer voor mij hier.

Ik was de 30ste daar rond 9 uur was binnen een kliene uurtje weer weg de eerste paar bestelling waaren er redelijke snel maar de laaste heb ik 20 min op moeten wachten voor de rest van als gewoon geleverd ook wel fijn

ook komende jaar ga daar weer bestellen:)

Ik heb drie keer op een levering staan wachten, terwijl ik maar 4 verschillende producten (wel in meervoud) had. Uiteindelijk 2,5 uur staan wachten, geen leuke ervaring bij deze winkel!!

Back
Bovenaan