vuurwerkpro
VWC lid
Ik weet wel 110% zeker dat mijn informatie juist is. Ik zit zelf namelijk precies midden in die wereld (ben promotion developer bij een grote online retailer) en ken genoeg mensen bij de mediamarkt, die dat stuk voor stuk bevestigen. Sterker nog, het is zelfs strafbaar. De Autoriteit Consument en Markt kan je zo een boete opleggen (na een officiele waarschuwing). Dat laatste gebeurt ook geregeld bij de grotere spelers in de markt.
En ja, 74 euro is nog steeds een prima prijs, maar het bovenstaande gaat uitsluitend over de communicatie.
Ik kan jou voor 200% zeggen dat het niet klopt. Het lijkt zo dat klopt wel maar het is allemaal volgens de regels. Het is een heel vies spelletje dat geef ik ook toe. Maar het is juist. En ik ben blij dat jij in die wereld zit ik ben blij dat ik er na 11 jaar uit ben. Maar dit is offtopic dus laten we het bij vuurwerk houden dat is stuk boeiender!
Maar wat kan jou het nou schelen hoe iemand het noemt gaat jou toch om de prijs of had je echt verwacht dat er van die 72 euro nog eens 20% af ging ???