De driesprong zoetermeer online

Complimentje hoe ze het daar hebben geregeld. Alles soepel en snel afgehandeld ( had 9 bonnen )

Complimentje hoe ze het daar hebben geregeld. Alles soepel en snel afgehandeld ( had 9 bonnen )

Helemaal met je eens ik had er 4 en was ook super geregeld. Heb op de balie wel iemand met veel bonnen gezien, was jij dat? Ik was er om 7 uur.

Dit jaar voor het eerst bij de Driesprong geweest en dit is mij goed bevallen. Het blok 6.30 -7.00 uur is zeker een incourant afhaalblok. Want ze hebben een soort Efteling toegang gecreëerd, wat op dat tijdstip zeker nog niet nodig is. Parkeren, binnen lopen, bon scannen, bestelling checken, inladen nog geen 15 minuten. Nu was het niet de meest complexe bestelling (maar 5 verschillende artikelen), maar alles zoals besteld gekregen.
Ook de communicatie over het doorschuiven was helder en vlot. Dus dikke kans dat deze winkel een vast bestel adres wordt.

Zeer snel geholpen, voed geregeld daar. Driesprong actie compound valt wel een beetje tegen, 2 cakes van de king of compound. Gelukkig verder alles compleet!

Zeer snel geholpen, voed geregeld daar. Driesprong actie compound valt wel een beetje tegen, 2 cakes van de king of compound. Gelukkig verder alles compleet!

Weet ik eindelijk wat de actiecompound is na 2 jaar..
Misschien hebben ze voor morgen iets anders verzonnen :)

Ik had hele goede ervaringen vanmorgen. Sinds vanmiddag is vuurwerk vandaag afhalen voor mensen die niet besteld hebben niet meer mogelijk. Veel winkels kampen met uitdagingen door de enorme verkoop en beperkingen in capaciteit door de pickbunker bijvoorbeeld.

Helaas een iets mindere ervaring vandaag. In oktober had ik al tweemaal de transbomber besteld en deze bleek vandaag niet te zijn geleverd door de leverancier. 2x the Big Momma als vervanger gekregen, maar niet akkoord gegaan. Morgen weer op de gok terug om wellicht toch tweemaal de transbomber mee te kunnen nemen, anders geld terug.

De rest van mijn bestelling is wel gewoon juist/correct geleverd.

Super slecht geregeld in de middag.. het begon al op het parkeerterrein waar iemand met een gele hesje staat die geen aanwijzing of iets geeft.. wat is zijn functie? er stonden tientallen mensen te wachten met karretjes en dan heb je nog een hele rij met mensen die hun bestelling moeten komen halen. Wat krijg je als antwoord als je vraagt hoe gaan we dit oplossen? Ja we wachten op de levering excuses.....
Als je geen goeie oren heb bestel hier niet want ze roepen je achternaam... Heb je uiteindelijk je bestelling mag je zelf even over alle karretjes springen.

Jaren al klant bij driesprong maar dit was niet te doen!

Back
Bovenaan