Firecrack-R
VWC lid
Dat heeft hij altijd al gekost.
Hij kostte laatst 69 euro volgens mij in de aanbieding.
Dat heeft hij echt niet altijd gekost, de rol was eerst gewoon 80 euro namelijk en nu 75.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat heeft hij altijd al gekost.
Hij kostte laatst 69 euro volgens mij in de aanbieding.
Maar de kans bestaat toch best dat deze per 3 in een doos zitten? Label komt me wel ergens bekend van voor, meen ze ooit met chinees nieuwjaar gezien te hebben.
Nee het is gewoon 1 rol zonder onderbreking of connector. Het is duidelijk dat de info op het karton niet juist is en er misschien op staat om "regels te omzeilen""
Beste mensen, Ik heb zojuist een aantal van deze rollen gekocht. Normaal had ik de white horse rollen maar deze zouden extra kruit bevatten. Ik heb ze in deze vorm nog nooit gezien.
Detail is ook dat het een T 807-3 rol betreft op de verpakking maar dat de rol opzichzelf uit 1 stuk bestaat, dus geen connectors. Verder is het gewicht ten opzichte van andere rollen hoger. Ben benieuwd of jullie meer info kunnen geven.
Het gaat hier om 100K rollen
Afgelopen zaterdag werd er zo'n rol bij ons achter afgestoken.![]()
misschien die van jou maar, maar van de 9 rollen heb ik er 3 steeksproefgewijs opengemaakt en ze zijn uit 1 stuk. Dus niet van die bijdehandte opmerkingen als je het niet weet![]()