De Chinese Rol...

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Salon heeft al jaren geweldige matten...
En ook leuke aanbiedingen.
Thunderbomb matjes, piano's, Hindoe's , 5k, 10k etc
Wat voorbeeldjes van acties van vorig jaar:

Piano 5+1 gratis
Hindoe 1000 3+1 gratis
Thunderbomb 600,800,1000 3+1 gratis ( karton 1000sh 80e )
Karton 5k ( 15st ) 55e
30k zonder eindbom 17e.

Zeker mooie matten hebben ze daar ja :D en leuke acties..
van welk merk dat ze zijn weet ik eerlijk gezegd niet ( Hindoe's Eykwok hung ), maar knallen doen ze iig wel :)

:bye:

Edit:

De hindoe's waren vorig jaar iets slechter... Ze gingen te langzaam naar mijn mening, maar de eindbommen waren geweldig :)

Laatst bewerkt:
€11 verschil, wauw... Van welke importeur/merk is 't bij Roger?

De Chinese rollen van SR zijn van het merk White Horse, de Hindoerollen van Eykwok Hung en een klein aantal is huismerk/eigen import. Allen zijn kwalitatief gezien erg goede rollen en het loont zeker bij een bezoek wat exemplaren in te slaan; je zult er geen spijt van krijgen :wink:

ik had vorig jaar zo'n rol van Bai Ma Pao Zhu

img0357y.jpg

uh zag net in de begin post het aantal knallertjes
het lijkt me sterk dat de 20k en de 30 k maar 8 rotjes schelen op de mat!
typ foutje mischien?

en hij is wel anderhalve meter lang... zullen ze dan zoveel verder uit elkaar zitten? en dus een lager tempo?

2 wil ik eruitnemen en vragen om jullie mening. De eerste is een rol van Original met een gewicht van 10kg. Maar hij had ook een rol, waarvan hij zei dat hij extra gevuld was met kruit en deze woog 15kg en veel heftiger zou zijn. Ik weet niet of hij nu een verkooppraatje hield of dat er echt rollen bestaan met een extra zilverkruit gehalte voor een heftiger effect.

Laatst bewerkt door een moderator:
de illegale Horsebrand is sowieso al zwaarder dan de rollen op de legale Belgische markt. Geen nieuws eigenlijk.

Dat vroeg ik niet hij had nog meerdere rollen dan die van Original en bovengenoemde en deze zitten allemaal rond 12 en 13 kg. Dus er is verschil

Eigenlijk vroeg je helemaal niks, dus inderdaad stom van me dat ik een antwoord op niks gaf.

Magoe, je weet dus nu dat er verschil in kruitgewicht is tussen rollen.

Ik heb deze rol vorig jaar gehad, en ik moet zeggen dat het echt een goeie was.

Laatst bewerkt:
Eigenlijk vroeg je helemaal niks, dus inderdaad stom van me dat ik een antwoord op niks gaf.

Magoe, je weet dus nu dat er verschil in kruitgewicht is tussen rollen.

Luister dat je een lage iq-index hebt dat weet ik allang. Maar wat je misschien niet weet is dat een heleboel leden zich ergeren aan jouw inhoudsloze opmerkingen en antwoorden. Volgens mij beleef je een kick aan het behalen van een zo hoog mogelijke score op je profiel, bij de antwoordstatistieken. Dus een tip: geef ofwel antwoord als je iets weet of houdt gewoon je mond.
En denk nu niet dat ik een zeikerd ben want ik zeg het recht in het gezicht terwijl een overgroot deel op de site je een grote boeren... vindt maar het niet zegt.
Ofwel om met jouw worden te spreken: Mods kan hier eens wat aan gedaan worden (posten om te posten).:bonk:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan