De China Red Collectie

billyboem

VWC lid
Wat zijn jullie algemene ervaringen met dit nieuwe merk?
En welk vuurwerk uit de China Red collectie zou volgens jullie hier moeten blijven in de collectie en wat mag verdwijnen/vervangen worden?

Ik had het six red assortiment van china red
en is mij super bevallen. 1 cake was wat minder dat was nr 4 maar de andere vijf echt goed. goede burst en heldere en grote effecten. kan dit pakketje aanraden.

Nankin fire, was gewoon een echte topper, onwijs grote boekette en had deze gratis gehad! Mega mini viel ook goed in de smaak, en de 100s Salute gingen ook lekker.

Alleen de Fluitblok 638 gingen maar stuk of 100 af. :( de rest bleef zitten.

Dus voor mij is China Red een aanwinst voor de vuurwerkmarkt.

ik had de mega mini, de nankin fire en de het 200 schots fluitblok en alle 3 zijn ze me zeer goed bevallen :)

ik had de mega mini, de nankin fire en de het 200 schots fluitblok en alle 3 zijn ze me zeer goed bevallen :)

Ik heb ze inderdaad van jou mogen aanschouwen, ik zelf had zoals je weet de mega mini die wij tegelijkertijd schoten ( volgende keer weel wat sneller aansteken he :p ) en ik heb nog staan de nakin fire. maar china red is me zeker niet tegen gevallen.

Ik had het het 200 schots fluitblok en die was helemaal :thumbsup:
En ik heb de China salute 25sh gehoord en die was harder dan de AT cake 25sh.
EDIT:
En de extreme thunder rockets waren ook helemaal toppie harde knallen met Ti boeket en crackling.

Laatst bewerkt:
Een top collectie! Singleshots even hard als Binkie met een mooi ti-boeketje. De 200 fluitbakjes gingen hard met een goede fluit, de 300 schots gingen ook erg goed, het tempo was top! En de knal pijlen waren net zo goed als de singleshots met een leuke ti-boeketje en crackling.

Ik heb genoten van deze collectie. Helemaal voor de prijzen!

Ik had deze artikelen van China Red;

-Dragon Willow
-China Red Thunder Shocks
-Shanghai Detonator
-Mega Mini
-Nakin Fire
-Fluitblok 200 schots

Ze deden het allemaal zeer goed, de single shots waren absurd hard en zijn zeker een goede aankoop als je het vergelijkt met de prijzen van de andere single shots.

De mega mini had een erg mooi tempo, de buurman klapte er zelfs voor (hij was helemaal de weg kwijt :p ).

Het fluitblok had een lekker tempo en was niet zo irritant.

De andere cakes hadden de effecten die werden voorgeschreven! In mijn ogen allemaal je geld waard!

Deze collectie is echt geweldig.
Ik heb zelf het 200sh fluitblok, de china salute 25sh en de china red thunder shocks mogen aanschouwen. En het was allemaal het geld meer dan waard. Ik hoop dat dit een blijvertje wordt.

Heeft er trouwens iemand van hier de chinese rol van deze lijn uitgeprobeerd en zo ja wat waren je bevindingen over deze rol. Van enkele winkeliers hoorde ik al een hele tijd terug dat ze geweldig moesten zijn, dus mocht je iets weten dan hoor ik het graag.

Heeft er trouwens iemand van hier de chinese rol van deze lijn uitgeprobeerd en zo ja wat waren je bevindingen over deze rol. Van enkele winkeliers hoorde ik al een hele tijd terug dat ze geweldig moesten zijn, dus mocht je iets weten dan hoor ik het graag.

http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?p=461895#post461895

50.000 klapper, dit was mijn reacie: Ik had deze, ook nog voor het eerst een nederlandse mat. Ik was verbaast hoe hard deze ging! Niet zo hard als de flash variant natuurlijk, maar wel hard. Volgendjaar de 100.000 :D

Ik had de 50 en 100, allebei goed bevallen. Geen zachte plofjes en een goed tempo! Voor een Nederlandse rol heel goed te doen

kan ik bevestigen de 100 rol was echt verbazingwekkend, tempo , snippers alles was goed... absolute aanrader.

Had voor het eerst wat van China Red in de collectie en ik moet zeggen, dat is me heel goed bevallen!:D

ik had dit jaar de volgende producten in mn collectie

China Red Salute 100sh
China Red Missles 300sh
China Red Nankin Fire
China Red Dragon Willow

Maatje van me had nog
China Red Thunder Shocks, zelf ook nog een paar van weg gestookt.

echt stuk voor stuk dikke aanraders!:D

-de salute 100 knalt er heerlijk op los. knalde harder als wat ik ervan had verwacht.
-de missles 300sh gingen met harde fluit en mooie staarten de lucht in, ook knalde ze voor een fluitcake nog redelijk goed. finale is ook erg lekker
-Nankin Fire zoals kaboem al aangaf, grote boeketten en harde bursts.
-Dragon willow vond ik ook erg netjes. al leken de boeketten wel wat kleiner als dat van de nankin fire. wel erg mooie bak.

en die thunder shocks. wat klappen die lekker zeg:D wel erg lange lont.

en dat allemaal voor een acceptabele prijs. volgend jaar weer als alles blijft zoals het is.

Hier gingen af:

200sh china red missles: goede bak voor die prijs, maar niet heel bijzonder
638sh china red missles: goede bak, maar een stuk MINDER dan vorig jaar (dus het verhaal dat de kwaliteit verbeterd zou zijn klopt niet)
Mega mini: geweldige bak!

Mega mini leverde zeker hoop positieve reacties op, hoop echt China Red zich kan vestigen op de markt,zolang ze de prijzen maar leuk houden volgend jaar. :)

Back
Bovenaan