De Chainthunder...

Status
Niet open voor verdere reacties.
de blindgangers op het filmpje zijn duidelijk te zien als zilverstaarten of als wegschietende brandende lontjes die uiteindelijk niet knallen.
Dit is ook veiliger als ze niet klappen want anders komen ze misschien te dicht bij je in de buurt, maar dan moet je na het afsteken ook de weigeraars opvegen.

pfff jongens een hoop ge*** terug op mijn mening... blindgangers/weigeraars horen er gewoon bijna niet in te zitten heeft niets met veilig te maken:bonk:

en ik kan perfect mijn mening geven aan de hand van dit filmpje. zeg niet dat het een slechte mat is, maar als hun m in hetzelfde segment als de chainthunder willen plaatsten vind ik hem gewoon minder.

zo duidelijk genoeg MIJN mening gegeven? :bye:

Ondanks die weigeraars blijft het een mooie mat. Ik had een original 500 vorig jaar en het viel alles mee. Dit jaar ga ik een stuk of 5 matten van 500 kopen.

Heb momenteel de spanish chain thunder 500 van Wimmers, iemand hier ervaring mee?
Heb ook goudmat (wimmers) 500, kunnen deze matten op tegen de chaintunder500???

over de chain van wimmers zijn allemaal negatieve reacties knalt zacht, langzaam etc.

de goudmat is in tegenstelling tot de chain heel goed.

gr dordt

ik vind de china turner echt een absolute topper als ik het zelf al zeg! heb er laatst nog een paar gehaald. en toch blijven ze goed!

china turner nog wel. Het blijven de toppers de beste mat wat legaal in belgie verkocht mag worden. Vandaar dat ik ook een karton er van haal. en het is china thunder voor diegene die het woord niet kennen.

Colourfull Kings cracker van Zena gaat toch wel veel harder vind ik .Ook het kleuren tapijt wat ie achterlaat is top.

wat is een karton prijs van de chainthunder 500 bij alpeco? en als ik er 4 acher elkaar wil leggen hoe kan ik ze vastkoppelen

Kartonprijzen mogen niet op het internet staan.

En gewoon paar knallers eraf aan het begin en einde van die aan elkaar kom, de lont aan elkaar knoppen, maar elkaar laten overlappen en stukje werkt ook prima denk ik.

Okej dankje voor de informatie maar ik heb nog 1 vraag denk je dat ik de knoop zo sterk kan maken dat ik de mat op kan hangen of zou jij alleen de laatse stuk van de mat ophangen?

Okej dankje voor de informatie maar ik heb nog 1 vraag denk je dat ik de knoop zo sterk kan maken dat ik de mat op kan hangen of zou jij alleen de laatse stuk van de mat ophangen?

Alleen het laatste stuk, de lus is niet sterk genoeg om 4 matten te tillen, soms niet eens eentje. :wink:

Okej dankje wel;) en hoelang denk je dat zo mat duurd van 4 achter elkaar langer dan een 100k en met meer geweld?

Okej dankje wel;) en hoelang denk je dat zo mat duurd van 4 achter elkaar langer dan een 100k en met meer geweld?

In mijn ervaringen slaan ze altijd over, is de tijdsduur wat korter, maar het geweld nog groter. Langer als een 100k zal ie zeker niet duren tenzij hij dus netjes constant blijft knallen, maar daar koop je natuurlijk geen Chainthunder voor haha. Het geweld zal absoluut groter zijn dan met een 100k, maar let daarbij ook wel op dat de afstand tot de mat aanzienlijk groter moet zijn, die nitraatjes willen nog weleens ver schieten voor ze knallen. :wink:

Succes en veel plezier in ieder geval, ik kan me het geweld goed voorstellen, geniaal! :D

Mannen, tegenwoordig heb je de Chainthunder 2000 van Bonbridge!:D Er zitten 4 matten van 500 shots in een doos. Je kunt ze aan elkaar maken door het handige clicksysteem, waardoor je een Chainthunder krijgt van 11 meter lang..De mat ligt wel wat aan de heel prijzige kant, voor de Chainthunder 2000 betaal je namelijk 90 euro:sad:
bron : www.lootsvuurwerk.nl
Dan neem ik liever een 100K voor 80 euro:devil:

Zowiezo bij Alpeco en Loots. Verder zijn er nog geen andere winkels die hiervan een bevestiging van hebben gemaakt.

deze zijn inderdaad ook te koop bij alpeco en kosten 90 euro per mat.
maar vanaf drie stuks is er al korting op.
en binnen enkele weken doen ze een actie op de chainthunder 500.

Mannen, tegenwoordig heb je de Chainthunder 2000 van Bonbridge!:D Er zitten 4 matten van 500 shots in een doos. Je kunt ze aan elkaar maken door het handige clicksysteem, waardoor je een Chainthunder krijgt van 11 meter lang..De mat ligt wel wat aan de heel prijzige kant, voor de Chainthunder 2000 betaal je namelijk 90 euro:sad:
bron : www.lootsvuurwerk.nl
Dan neem ik liever een 100K voor 80 euro:devil:

Nou ik weet dan wel welke ik kies, namelijk de chainthunder, daar kan een 100K niet tegen op.
Ik ga dan ook voor kwaliteit in plaats van kwantiteit:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan