De Chainthunder...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heng deng long heeft 60 - 240 en 500, 60 en 500 sinds kort 240 al sinds vorig jaar (Ik had er 1 met de jaarwisseling)

Vind persoonlijk de Hong Deng Long niet beter dan de Celebration versie, en die weer minder dan de Bonbridge versies. Die hebben gewoon een zeer goede kwaliteit (bij normaal gebruik), de Celebration 60 schoten vind ik persoonlijk ook toppers, goede prijs, goede snelheid, goede knallen..

1000229gk8.jpg

Na de Thunderstorm, weer een volledige imitatie van de Bonbridge chainthunder. Niet dat het erg is, maar wel opvallend.

Ach dat heb je met alles. :p De aldi aapt ook alles na van andere supermarkten. Ik vind dat vaak zelfs net zo goed of zelfs van betere kwaliteit. Zo is het denk ik ook met vuurwerk. :) Iedereen probeert op elkaars populariteit mee te liften. En ja geef ze eens ongelijk. Reclame is reclame. En omdat hij veel op de chainthunder van Bonbridge lijkt heb je meteen 2 vliegen in 1 klap. Want je denkt aan beide matten. :p Reclame zit soms best grappig in elkaar.

Ik heb een vraagje.
Hoe zit het met de vaste actie van zena met 5 chainthunder 60 voor 15 euro ?
Is die actie er nog steeds want ik hoorde iets mt 2 in 1 verpakking blablabla kan iemand me daar wat meer over informeren ? Alvast bedankt.

Als je bij de filmpjes database van vuurwerkcrew had gekeken had je gezien dat de mannen er daar een filmpje van hebben staan. klik hier

Verder zijn er op youtube zat te vinden. Deze 2 zijn van redelijke kwaliteit

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Ik heb zojuist de nieuwe nitraatmat 500 van original afgestoken.
Lekkere knallen, Schitterende licht flitsen en goede snelheid. Morgen zal ik het filmpje voor jullie uloaden en hier plaatsen.

Dikke aanrader!

dank voor de film, maar helaas weer geen bonbridge kwaliteit als ik m zo zie. te langzaam en veel floppers, zie staarten wegschieten waar geen knal uitkomt....

toch maar weer de bonbridge aanschaffen:D

vergelijk

vergelijk

Net de 2 vergelijkende fimpjes van de 100 shots van bonbridge en de 500 shots van Original een paar keer bekeken
De 100 shots duurt ongeveer 11 seconden en de 500 shots ongeveer 24 seconden ,dus ik snap niet dat de laatste te langzaam zou zijn
Ook zie ik er geen floppers afvallen,misschien kan Ward daar iets over zeggen
Het belangrijkste wat ik zou willen weten is,is die van original ook"" oorlog""in de straat.

voor dat 'oorlog in de straat' moet je wel ff onderscheid maken tussen plat afsteken, en opgehangen. Plat zullen beide versies erg snel afgaan, dús oorlog. Maar hangend...tja, zoals de berichten zeggen zul je bij de Original versie meer blindgangers overhouden en ze zeggen dat het net iets zachter knalt...of het verschil erg groot is...

Iemand die beide 100 of 500 versies heeft afgeschoten op dezelfde manier? Verschil gemerkt?

Net de 2 vergelijkende fimpjes van de 100 shots van bonbridge en de 500 shots van Original een paar keer bekeken
De 100 shots duurt ongeveer 11 seconden en de 500 shots ongeveer 24 seconden ,dus ik snap niet dat de laatste te langzaam zou zijn
Ook zie ik er geen floppers afvallen,misschien kan Ward daar iets over zeggen
Het belangrijkste wat ik zou willen weten is,is die van original ook"" oorlog""in de straat.

ik heb meerdere kartonnen vd 500 aggestoken de laatse jaren en er ook veel eigen en andere filmpjes van teruggezien, dus kan wel redelijk bepalen welke in MIJN mening harder is. de blindgangers op het filmpje zijn duidelijk te zien als zilverstaarten of als wegschietende brandende lontjes die uiteindelijk niet knallen.

vergelijk

vergelijk

ik weet dat die van jou erg hard gaan,maar aangezien jij de verbeterde versie (hij schijnt veel strakker in elkaar geweven te zijn als de vorige)ook nog niet gehoord hebt denk ik dat het beter is om even de reactie van Ward af te wachten.Hij heeft immers al de ervaring.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan