De Chainthunder...

Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn gedachte nlsandman
een chainthunder die zo lang doorgaat en net zulk geweld is zijn geld zeker waard!
alleen jammer dat die dan niet wat goe*dkoper is dan 4 losse..
gr

Denk er dit jaar maar eens eentje aan te schaffen, had vorig jaar een Goudmat van edruco, is ver hetzelfde als een chainthunder.

IK had afgelopen jaar een aantal chainthunders gekocht bij alpeco en toen ik er eentje uit de verpakking haalde zag ik dat het een dummy was. ik had ze allemaal bekeken en er waren 3 dummys van de 5 dat was dus een tegenvaller maar de andere 2 waren perfect! ik zou er zeker een karton van kopen. Dit jaar heb ik er een aantal van bonbridge en celebration ik ben benieuwd of er verschil in zit.

Is er iemand die mij kan vertellen hoe het is gesteld met de kwaliteit van de chainthunders dit jaar? Afgezien van het feit dat het per partij kan verschillen vraag ik me toch af of er al mensen chainthunders geprobeerd hebben van dit jaar.

Afgelopen jaar hadden we een redelijk aantal, allemaal bagger kwaliteit. de knallen waar VEEL zachter als normaal, en er vlogen ook allemaal sissers de lucht in. Ik heb toen op andere fora gelezne dat er veel meer mensen waren met dit probleem..maar ook ene hoop met dus uitmuntend goede kwaliteit.

Iemand die al ervaringen heeft?

Edit: ik zie dat er hier ook een hoop mensen zijn met deze ervaringen, ik had het dus vorig jaar met een hele partij chainthunders 500 van alpeco.

Laatst bewerkt:
heb ook ff wat chainthunders 60 sh. gehaald, maar toen ik er eentje openmaakte zag ik al gelijk dat er veel losse inzaten, 5 in totaal en het lontje was zeer kort. het was maar 1 of 2 centimmeter van het schietlont verwijderd

heb ook ff wat chainthunders 60 sh. gehaald, maar toen ik er eentje openmaakte zag ik al gelijk dat er veel losse inzaten, 5 in totaal en het lontje was zeer kort. het was maar 1 of 2 centimmeter van het schietlont verwijderd
Uhu, Celebration Crackers zijn van zeeeer zwakke kwaliteit.

Gaan even hard, en met die losse moet je gewoon het schietlont eruit trekken en een stukje visco erin.:)

Ik zelf vind de chainthunder 100 toch het beste.De tijdsduur is precies goed. De knallen zullen net zo hard gaan. Zitten per 2 in een doos verpakt wat toch ook wel makkelijker is. En de prijs is wel een beetje aan de redelijk dure kant vind ik zelf dan vergeleken met de tijdsduur. Maar ik zou het er zeker voor over hebben!

:bye:

damn wist dat ik die van bonbridge had moeten kopen:frusty: deze waren uitgerekend goedkoper..(gierige hollander:p)

damn wist dat ik die van bonbridge had moeten kopen:frusty: deze waren uitgerekend goedkoper..(gierige hollander:p)

Je bent niet gierig. met die kredietcrisis kan ik het best begrijpen hoor.
maar ook zonder die crisis wil je natuurlijk de goedkoopste en de beste :)

Chain thunders worden vaak nitraatmatten genoemd dus het zal goed kunnen dat het in dat filmpje ook nitraatmatten zijn.

heb vandaag Chainthunder 500s gekocht bij Zena/Orginal fireworks, vroeg of het van Bonbridge was en hij zei me dat die van Bonbridge fabrikant kwam, alleen hebben ze er een eigen merk van gemaakt... heb ik er goed aangedaan of zeggen jullie van, nee dat is niet de echte bonbridge Chainthunder 500s?

Ik weet 1 ding zekker en dat is dat de Zena chainthunder 500 in ieder geval NIET de Bronbridge versie :bonk:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan