MeesterB070
VWC lid
Ik zal eens vragen hahah,Klinkt geweldig en succes. Volgend jaar dus freakacties van jullie![]()
ik zelf sta al 11 jaar in de zaak. Kan je mij de info rondom freakacties sturen in pb? Dan overleg ik dat met de eigenaar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zal eens vragen hahah,Klinkt geweldig en succes. Volgend jaar dus freakacties van jullie![]()
Ik weet 2 neefjes die daar heel blij van zouden worden...Ik zal eens vragen hahah,
ik zelf sta al 11 jaar in de zaak. Kan je mij de info rondom freakacties sturen in pb? Dan overleg ik dat met de eigenaar
En zeker ook zat freaks!Ik weet 2 neefjes die daar heel blij van zouden worden...
Info wat betreft freakacties kun je hier genoeg vinden door de diverse topics van winkeliers door te lezen.Ik zal eens vragen hahah,
Maar daar staat niks over de regels/kosten e.d. die vwc hanteert...Info wat betreft freakacties kun je hier genoeg vinden door de diverse topics van winkeliers door te lezen.![]()
Benader even een modje middels een pb tje, dan krijg je alle info.Maar daar staat niks over de regels/kosten e.d. die vwc hanteert...