De Buurtbaas!

jawe

VWC lid
Artikelnummer: 243
Artikelnaam: De Buurtbaas!
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 408 gr
Aantal schoten: 48
Effectomschrijving: In een strak tempo worden 48 zeer diverse schoten de lucht in geschoten. De effectvullingen bestaan o.a. uit rode, groene, blauwe parels opgevolgd door witte, blauwe en rode flash met felle crackling. Er wordt toegewerkt naar een finale met grote zilveren chrysanthemum schoten.
Tijdsduur: 35,0-40,0 sec.
Stijghoogte: 20,0-25,0 m.
Richtprijs: €.19,95.
Kartoninhoud: 6st

243%20De%20buurtbaas!G.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Idd ja, zoals pyroguy al zij: dit zal wel een grotere variant zijn van de straatbaas! Buurt is groter dan een straat, dus vandaar:)

Al heeft de straatbaas meer schotenvdancde buurtbaas...... Nu maar hopen dat dit echt dikke knallers gaan worden!

Laatst bewerkt:
Idd ja, zoals pyroguy al zij: dit zal wel een grotere variant zijn van de straatbaas! Buurt is groter dan een straat, dus vandaar:)

Al heeft de straatbaas meer schotenvdancde buurtbaas...... Nu maar hopen dat dit echt dikke knallers gaan worden!

Whut? :p

Ik verwacht inderdaad een grote broer van de Straatbaas. Dat is echter puur afgaand op de naam, dus ik kan er ook totaal naast zitten. Ik hoop wel dat hij kwalitatief iets beter presteert, want laten we eerlijk zijn, Straatbaas viel een beetje tegen.. Zelfs voor het lage bedrag van €19,95.

Op FPM geeft Toon in een reactie aan dat deze cake net als de Straatbaas vorig jaar € 19,95 gaat kosten en dat het een leuke cake is voor die prijs.

Ben benieuwd! In tegenstelling tot vele anderen vond ik de Straatbaas voor 2 tientjes niet tegenvallen. Uitwerkingen niet extreem maar verder zeker goed te doen. Als dit het grote broertje wordt voor 2 tientjes hoor je mij niet klagen :D

Dit is de grote broer van de straatbaas. En de prijs is inderdaad €.19,95 en is 408 gram.
Zitten 6 stuks in een karton.

Ja, ik vond de straatbaas vorig jaar ook een beetje tegenvallen. Misschien kwam het door alle ophef en verwachtingen hierover. Maar ach voor die 2 tientjes is het toch geen slechte pot. Het uitproberen waard. Zal deze waarschijnkijk toch gaan kopen.

ik vond deze cake best slecht ik heb filmpjes van de straatbaas gezien en de buurtbaas was bij mij ( weet niet hoe het bij andere waren) maar hij was precies hetzelfde soms boeketten maar vaak plopjes. voor het geld had ik een betere cake kunnen kopen

Back
Bovenaan