Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik vind de Final Order van Wolff / Lidy collectie 1 van de betere
Mooi wat cakes idd, de Valk cake ziet er uit als een topper.
Heb nog wel een vraag over een specifieke knalcake. Ik weet niet of die uberhaupt bestaat, maar een knalcake met "swirling tails to Ti-salute"-effect.
Swirling tails is zeg maar dit (, maar dan moet je even creatief inbeelden dat er ti-salute op het einde is):
Is er een dergelijke knalcake of is dit gewoon niet mogelijk binnen de huidige limieten van het Nederlands consumentenvuurwerk?
ik vind de Final Order van Wolff / Lidy collectie 1 van de betere
Die cake van valk en vuurwerkoutlet Groningen klapt ook als een malle. Deze vorig jaar meegemaakt. Doet het zeer goed.
ik vind de Final Order van Wolff / Lidy collectie 1 van de betere![]()
Ik ben het mijn Almeerse collega eens
Final Order / Final Fate is een heftig bakkie. Vorig jaar twee tegelijk hun kunsten laten vertonen en we waren allemaal enthousiast. Ook de buren verderop op de hoek die stonden te juichen en te klappen.
Verder is het lastig. We hebben zelf weer de Secret Salute in eren hersteld. Wellicht zijn de klappen iets minder geworden, maar het is wel een mooie chaos bak met de blijkbaar verbeterde crackling.
Van de week ff bakkie doen Collega ?![]()
Verder heb ik nog een vraag over de debbie boop knalcake van Wolff vuurwerk
Er is geen topic van maar het is een heel klein 16 shots knalpotje wat voor zijn hele lage prijs naar verluid snoeihard zou gaan. Ik had hem gekocht bij HQ Fireworks. Hij is ook te koop bij Loots. Weet iemand hier misschien meer over? Het zou gaan om bovenstaand potje. Iemand hier ervaring mee? Bekijk bijlage 29250
Even een bump. Iemand die iets van dit potje weet. Ben eigenlijk wel benieuwd!![]()
Van de week ff bakkie doen Collega ?![]()