Daytona

Tjah, fluitbakken.. Je houdt er van of je houdt er niet van, persoonlijk vind ik ze niet zoveel aan. Zo'n kleine is wel leuk om 's avonds of overdag af te steken, maar verder vind ik ze nooit zo speciaal, die grote zou ik nooit kopen. Dat betekend niet dat hij niet goed is natuurlijk :)

Hou zelf meer van de wat schellere tonen, zoals Eagle Flight :)

Is Daytona niet een Ferrari? Best appart ding moet ik eerlijk zeggen! De meeste fluitcakes fluiten alles een beetje weg deze is daarintegen heel anders!

Ik vind fluitbakken wel leuk maar niet te veel word een beetje snel duur.
Koop meestal een 300 shots fluitbak. Leuke sfeerbeelden btw

Wat baal ik dat deze niet bij steenbergen en ook niet bij lopik te krijgen is. Heb hem 2 jaar terug gehad en vond het echt een topper, deed het bij mij stukker beter als op de filmpjes die ik hierboven zie.

Heb je ze al gemaild? Sowieso bij Lopik kun je meestal wel een verzoeknummertje doen. Zeker als je deze per karton (dus in dit geval per 5...) afneemt, valt er vast wel iets te regelen :wink:

Ikzelf heb het eigenlijk wel gehad met dit soort fluitbakken. Heb ze nu iets te vaak gehad en voor mij is het even genoeg. Ik ga nu meer voor de specialere versies als Vraatzucht, Falcon, Sky Symphony e.d.

Heb je ze al gemaild? Sowieso bij Lopik kun je meestal wel een verzoeknummertje doen. Zeker als je deze per karton (dus in dit geval per 5...) afneemt, valt er vast wel iets te regelen :wink:

Ikzelf heb het eigenlijk wel gehad met dit soort fluitbakken. Heb ze nu iets te vaak gehad en voor mij is het even genoeg. Ik ga nu meer voor de specialere versies als Vraatzucht, Falcon, Sky Symphony e.d.

Moet altijd per karton en dat is me echt teveel van het goede.

Back
Bovenaan