Daytona

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1764
Artikelnaam: Daytona
Netto gewicht: 500 gram
Aantal schoten: 1.000
Effectomschrijving: De mega kometenbatterij, maar liefst 1.000 gierende kometen.
Tijdsduur: 75-80 sec.
Effecthoogte: 40 meter
Verpakkingseenheid: 5/1
Richtprijs: €50,-
Film: Film Wolff demoavond 2008

ademo_wolff_2008_141__21.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Onvoorstelbaar dat dit slechts 2 cakes tegelijk waren, er leek geen einde aan te komen haha. Het begin is erg traag en daarna begint ie telkens met het schieten van salvo's, wel pauzes ertussen, maar je hebt wel telkens een salvo en een leuk crackling effect in de lucht. Ik heb hardere fluiters gehoord, maar met slechtere crackling, ik denk dat de langdurigheid en de salvo's deze toch tot een topper maken, ik heb ervan kunnen genieten, vind dit zo'n typische "treiter-de-buren-cake". :D

De prijs van €50,- is gemiddeld, veel grote fluitbakken zitten in die prijsklasse, mag er dus zijn.

Wat een irritant lang durend ding. Heerlijk om je buren mee te pesten.

Edit: zeg precies datgene wat Mike ook zegt, whahaha.
Mooi om 10 uur in de ochtend af te steken.

:devil:

Erg langdurend, prachtige blinkende crackling in de lucht. Dat hij in salvo's schiet vind ik aan de ene kant jammer, aan de andere kant komt zo de crackling het beste tot zijn recht. Als ik lees dat het niet héél harde fluiten zijn, blijven andere fluitcakes levensgrote competitie van deze. Op het fluitvlak wint Dynasty tenminste niet eens onmiddelijk :p

Ik dacht eerst, weer het eenb fluitcake waar geen tempo in zit.
Maar toen ging ie sneller.
Leuk ding, ik ben geen fluitcakes fan maar deze is wel wat...

Super ding! Echt geweldig:D Jammer dat dit niet in mijn budget past, maar wie weet komt hij er ooit een keer in! :)

dit is echt de goedkoopste fluitbak van allemaal, vergelijk ze maar eens met anderen!

er heoft ook absoluut geen echte regelmaat in te zitten, en als je het mij vraagt zit er wel degelijk een regelmaat in, het begint rustig en vervolgens zie je dat ding gewoon tegelijk heel veel fluiters sproeien, puur geweld toch?!?!?!!!

greetz

dit is echt de goedkoopste fluitbak van allemaal, vergelijk ze maar eens met anderen!

er heoft ook absoluut geen echte regelmaat in te zitten, en als je het mij vraagt zit er wel degelijk een regelmaat in, het begint rustig en vervolgens zie je dat ding gewoon tegelijk heel veel fluiters sproeien, puur geweld toch?!?!?!!!

greetz

Als je het filmpje goed doorneemt zie je dat hij veel stille momenten erin heeft en dan plotseling weer heel veel tegelijk. Dus geen regelmaat !

Als je het filmpje goed doorneemt zie je dat hij veel stille momenten erin heeft en dan plotseling weer heel veel tegelijk. Dus geen regelmaat !

Naar mijn mening is dat juist het voordeel aan deze fluitbak. Anders wordt het zo saai 1000 van die fluiters de lucht in, nu zitten er nog verrassing momenten in.

Deze gaat er zeker komen bij mij, 50 euro vind ik niet veel geld voor zo'n topper. Zeker als je kijkt naar z'n concurrenten die toch gemiddeld een stuk hoger liggen als je kijkt naar de prijs.

Naar mijn mening is dat juist het voordeel aan deze fluitbak. Anders wordt het zo saai 1000 van die fluiters de lucht in, nu zitten er nog verrassing momenten in.

Deze gaat er zeker komen bij mij, 50 euro vind ik niet veel geld voor zo'n topper. Zeker als je kijkt naar z'n concurrenten die toch gemiddeld een stuk hoger liggen als je kijkt naar de prijs.

In vergelijking met de Megatronix is deze wel beter ja qua prijs. Ik heb toch liever een fluitbak zoals de Crocodile. Beter tempo en groene en rode tails erin.

dat begrijp ik dan ook weer jejestilo, maar het gaat erom dat hier 1000 kometen echt met spektakel worden afgevuurd, en dat voor maar 50 eurotjes!

ook een erg leuke is de space shuttle van wolff... deze heeft 2 verschillende fluiten!

Wat een gekke fluit bak man:)

Blijft maar door gaan zeker 2 minuten, om gek van te woorden!!

Hij is idd in de prijs klasse van de andere fluit bakken!

Laatst bewerkt:
Moet zeggen dat ik hem op de demo mooier vond overkomen, ging toen maar door in salvo's, was geniaal, nu is ie enigszins contanter (op deze film althans). Nog altijd een prima fluitbak, langdurig en lekker veel tegelijk, prima ding. :)
Gaaf om te zien hoe hij in cirkels wegbrand, leuk aspect van deze cake. :)

Vind hem toch te onregelmatig (op het filmpje hieronder althans). Je ziet het helaas wel vaker bij fluitbakken dat de ene veel langer duurt dan de ander. Het is natuurlijk ook weer zonde als alles in 15 seconden weg is (maar wel veel geweld :p). Hier nog een filmpje van een Daytona die er ruim 3 minuten over doet. De tails zijn wel redelijk mooi als je maar 0,5 gram per fluiter rekent.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan